keskiviikko 20. elokuuta 2008

oon se pieni hyönteinen joka mahaasi kutittaa



huoh. olin tänäään aamulla hullu kun heräsin jo seitsemältä vaikka olis tarvinnu herätä vasta kasilta. ihan hullua, en vaan saanut nukuttua sen pidempään kun alkoi päätä särkeä. siinä ennen kouluun lähtöä kattelin leffaakin ja keskusteltiin äidin kanssa, että tuun lukuaineiden jälkeen kotiin. oon nimittäin kipee, eikä se oo kauheeta juhlaa. eli kaksi tuntia olin koulussa, ja sieltä sitten hilpasin kotiin. huomenna on koulukuvaus, sinne on pakko päästä !

tosiaan, oon istunut 11 asti kotona vailla minkään näköistä tekemistä. okei oli mulla sellainen "projekti" että etin ittelleni kuvausvaatteet. ne on aika perusvaatteet, mut tykkään niistä silti ihan älyttömästi. katoin yhen erittäin omituisen elokuvan, ja muumit on sitten legenda sairas katsottavaa. voiko noin edes sanoa, ken tietää. ei tässä nyt muuta kerrottavaa sitten ollutkaan, pointti oli että tänään oli tylsää.


ps. tänään sato paljon !

1 kommentti:

hei olette ihania !