lauantai 27. syyskuuta 2008

my autumn love, it is like a free bird



ihanaa nyt on viikonloppu jee !
oon käyny ihan sika monesti nyt mäkissä ja mun omia rahoja on menny siihen ihan himpskutisti, enkä kyllä enää laita sen massaläskiruokaketjun kassaan enää yhtään rahaa. ettäs tiedätte.

sain tänään valituksia mun sylkyaddiktiosta, siitä ei silti sen enempää. tykkäsin mun asusta tänään ja siitä nyt vähän enemmä kuvaa.

tää postaus jää nyt lyhyeksi koska sammun kohta !
näkemisiin
nää kaks vikaa kuvaa on tällasia ettei mulla oo mitään viisasta selitystä näille ilmeille taikka tuolle että miks mun sormi on mun suun päällä poikittain. ymmärtäisin sen kyllä pystysuorassa mutta vaakataso sana lyö päässä tyhjää aivojen kohdalla. silti tuo lehtikuva saa mut hajoomaan aika pahasti. muhah.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

hei olette ihania !