sunnuntai 28. syyskuuta 2008

haluan istua jalkakäytävällä muistamatta mistä olen tulossa tietämättä minne olen menossa


tässä on tää mekko josta alempana juttua !

heissan !
tänää ei ihan hirveesti jaksais kirjottaa mitään tänne, kun en oo oikein tehnytkään mitään. taikka kyllähän olin kavereitten kanssa pihalla kunnes jäädyin sinne. oon nyt ihastunu hirveesti kaikkiin mekkoihin ja hameisiin NYT kun on syksy. oonpa ajankohdan valinnut höhöö.

mutta sain äitiltä ihan älyttömänsöpön mekon joka on kai oikeasti hame mutta aion pitää sitä kyllä mekkona. se oli mulla tänään päällä hih.

nyyh mun toisessa kengässä on tuossa päällä reikä :---(


mietin tässä juuri vähän mitä kaikkea haluaisin nyt syksyllä ostella.
  • harmaat paksut sukkikset
  • paksu ja pitkä kaulahuivi
  • karvalakki
  • pitkäneuletakki
  • syys-ja talvikengät
  • joku kivanvärinen pipo

4 kommenttia:

  1. tuli mieleen karvalakista, että mulla olisi ennen kesän alkua ollut yksi mutta siitä on enää viipale jäljellä - kiitos 6 kk ikäisen koiranpennun :DD

    VastaaPoista
  2. ihanat noi leopardi legginsit vai sukkikset. =)

    VastaaPoista

hei olette ihania !