tiistai 2. syyskuuta 2008

kuka mua nyt pussailee aamuisin ?

huoh. koulussa oli taas niin tappavaa, että huhhuh. mutta enpä puhu siitä, koska se on ehkä tylsin puheenaihe ikinä.
eli: aluksi mun piti mennä tänään heppoja katsomaan, mutta en sitten viitsinyt mennä kun alkoi sataa kuin esterin perseestä. oli suunnitelmissa lähtee kaupungillekkin kiertelemään, mutta sekin vähän jäi kun aloin kattomaan yhtä elokuvaa jonka olin laittanut tallennukseen joskus aikasemmin.
se oli sellanen The Holiday, joka oli kyllä hyvä ja itketti mua (taas). oon ehkä vähä herkkä näitte elokuvien suhteen tai jotain ?

njääh, huonekin pitäisi siivota täällä on päällä aika sekasotku, mutta minkäs sille voi kun on laiska.
noh, tässä nyt vielä muutama kuva tältä päivältä.



jalkoihin tuli vähän kylmä, mutta onneksi kuva onnistui toisella yrittämällä !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

hei olette ihania !