keskiviikko 24. syyskuuta 2008

metsä palaa rajan takana, minä vaan nukun


tänään oli ihana aamu. voin sanoo että oon nukkunu nyt viime yönä parhaiten tällä viikolla. nimittäin kahdeksan tuntia ! se on jo aika saavutus mulle kun yleensä nukun sen 4-6 tuntia. mahdollisen vaikeeta oli silti herätä mutta mitäs pienistä.

tänään olin sitten kaverin kanssa pihalla. oikeestaa istuttii melkee kakstuntia mäkissä. anteeks kauheesti oon pulla hihi :---) sit oltii pihalla ja otin jotain random kuvia jeijei.


täällä on jo ihan syksy !


eipä sen enempää tästä päivästä oli kivaa ja kohta alkaa masennus kun pitäis tehä joku äikän ihme shitti :---(


ilme lagaa :---(

2 kommenttia:

  1. hei onksulla joku permanentti noissa sun hiuksissas vai mitäää?
    noi on niiin ihanat !

    VastaaPoista
  2. anonyymi - vaikka voi hullulta vaikuttaakin, niin se on ihan luonnonkiharaa ;---)

    VastaaPoista

hei olette ihania !