sunnuntai 21. syyskuuta 2008

olen sydämeltäni ylpeä hölmöläinen

oon ehkä vähän babyface :----)

viikonloppu on kyllä pelastus mun ihanalle unirytmille. en kyllä pysty ikinä nukkuun tarpeeks paljon kun mitä pitäisi. tänään nimittäin nukuin kahteentoista ja yhen aikaan meillä oli jo päiväruoka. hehheh.

näin tänään mun parastakaveria, kun se nyt perjtaina kotiintui kreikasta. sillä oli mulle tuliaisiakin hihiii kivaa ! harmiks sillä alko tanssireenit melkei heti, että olin sen kanssa vaan tunnin.
mutta justiinsa kun pääsin taas kotiin soitinkin ystäväiselleni sannille joka lähtikin kanssani ulos !
tänään en ollut kuin kaks minuutti myöhässä. enkka !

pärräiltiin koikkarissa ympäriinsä ja otettiin muutama kuva. ärsytti vaan ihan sikkenä kun unohdin kameraan mahdollisimman pienen muistikortin johon mahtuu vain 14 kuvaa ! ja heti kun kävin vaihtamassa muistikortin kotona en ottanu yhtäkään kuvaa. pöh.
käytiin myös meikän mummulla ja sieltä tarttui mukaan pullomehua ja parikymppisen seteli !
olihan mulla synttärit hihi.
oon jo tosi pitkään halunnut tämmösen peltokuvan ja nyt se sopiva pelto ilmesty mulle !


näissä kuvissa on joku juttu joka ei oo ihan kohallaan mun mielestä mutten kyllä keksi että mikä.

mun "melkein nörttilasit" ei oo kyllä ikinä päässy viä ulkoilmaan. valitettavasti.

2 kommenttia:

  1. Sul on tosi kivoja kuvia.. :)
    Mikä kamera sul on??

    VastaaPoista
  2. heini - kiitos :---) canonin järkkäri tuo eos 400D !

    VastaaPoista

hei olette ihania !