maanantai 15. syyskuuta 2008

tell me about my birthday !

JEI! tänään oli sitten mun synttärit, tosiaan ei päivä ihan kauheesti muista päivistä eronnu kunhan kaikki vaan hali ja sano hyvää synttäriä tms ja sain hienon lahjan + hatun joka päässä kuljin koulussa :--D


eikö oo hieno norsu hattu !


olin tänään sitten kaupungilla ennen kun menin kuvikseen. ostin kuvassa esiintyvät ihanat legginsit ja neuleliivin jossa on huppu. oon ihan tajuttoman ilonen näistä ostoksista, koska oon oikeesti hakenu jotain tämmöstä niin kauan. viimeksi kun näin nuo legginsit, mulla oli loppunut rahat kesken ja nyt kun ostin ne niin ne oli alessa ! maksoi vaan 3,95 ! kuitenkin on aika paksua trikoota jee ! tollasen neuleliivin meinasin ostaa hmltä, mutta onneksi ostin tuon vero modan version koska se ei jätä karvoja jälkeensä ! oon ihan mahottoman ilonen nyt !

liivi on tosiaan noin pitkä ! jeejeejeee

hyvä synttärifiilis !

tegan and sara - the con

4 kommenttia:

  1. Onnea! :--))

    Mieki oon huomannu sen et mitä vanhemmaks tulee sitä merkittömämmäks synttäripäivä menee :'D Pienenä sitä tuli aina hehkutettua enempi!

    mut ooonneee!

    VastaaPoista
  2. onnea synttäreiden johdosta! =)

    ja tällein btw, kun näytit käyvän tota kuvataidekoulua, niin olis kiva nähdä sun töitäs täällä blogissa =)

    VastaaPoista
  3. anonyymi: niin se tuppaa menemään !
    mutta kiitos :)

    lintu: kiitoskiitos ;)
    joo tosiaan kun saan sieltä enemmän töitäni niin teen VAIN niille tarkoitetun postauksen !

    VastaaPoista
  4. EEERITTÄIN myöhäiset onnittelut! :)
    mut onnitelut kuminkin! :)

    VastaaPoista

hei olette ihania !