lauantai 18. lokakuuta 2008

i can't hide, i can't hide, i can't hide

hihah heippa !
tässä nyt postailen jotain tylsyyteeni. eli tänään keräilin itteni jonkinsorttiselta mykkyrältä unenmaailmasta kun heräsin yhdeltä. kuinkahan meinasin maanantaina kouluun mennä. mikäs tässä ollessa ja iltaa odottaessa, pitäs ehkä aukasta vähän mantsan kirjaa. meillä on nimittäin koe torstaina, hyi. heheh en oo meinaan kertaakaan avannut edes kirjaa tänä vuonna.

asiasta kolmanteen muistin keskellä yötä, että minulla on tällainen mekko kaapissa. tietty kun en saanut unta aloin sovittaa sitä ja sain ihan kivan asun aikaseks !
me likes. oikeesti mekko on polvien alapuolelle, mutta kääräsin sitä vähän ton joustokohdan alle ja on musta nyt kivemman näkönen ! näissä sitten meinaan mennä tän päivän, illalla varmaan vähän vaihdan kun meen ulos mutta päivällä kehtaa näissäkin kulkea.


päässä mulla on siis tämmötti yli söötti kaulakorujuttu josta väsäsin jonkinlaisen tukkajutun, koska käyttöä ei ollut tollasena kireenä kaulakoruna hyi ne on ahdistavia !
sitten äitin söpö laukku, suoraan 80-luvulta ! näyttää pieneltä mutta on mahottoman tilava. mun järkkärikin mahtuu sinne. ja vielä söpö kirppislöytö, turkoosi taikka vihreä lompsa !

bongasin tämmösen ihan älysöpön mukin kodin ykkösestä kun olin kaverin kanssa kiertelemässä siellä keskiviikkona. oltiin kattelemassa maaleja sen huoneeseen, hihih. mulle tuli kauhee into ostella kaikkia astioita ja koriste-esineitä ja sisustaa oma kämppä ! luultavasti sitten kun muutan omaan kotiin sinne ei mahdu edes sisään kun oon ostanut kaikkea mielestäni ylisöpöä. kjehheh.

ps. illalla tulee varmaan toinen postaus ? who knows

6 kommenttia:

  1. minä täällä taas :p en voi olla kuolaamatta tota sun maihari takkias... et tällein btw, ilmota jos oot joskus aikomassa sitä myydä :)) ostaisin mielelläni :D en löydä tollasta mistään!

    VastaaPoista
  2. Miten muuten otat ittestäs kuvia? Onko sulla joku kamerateline vai.? Ihania vaatteita !

    VastaaPoista
  3. meiq - njäh, tuota rakkautta en myy !

    anonyymi - mulla on kameralle jalusta :--) kiitos !

    VastaaPoista
  4. Voutsi, minkälainen? Ja mistä ostit, paljon maksoi? Niin, ja minkälainen kamera?:--D

    VastaaPoista
  5. anonyymi - ihan normaali jalusta. en osaa kuvailla sen kummemmin :--s pöllin sen oikeastaan isän kaukoputkesta joten se ei maksanut minullle mitään ! kamera on canon eos 400D

    VastaaPoista
  6. No yyh, tääkin tahtoo;< Ku jos tarttis vaikka asusta ottaa kuvaa nii hiukan tekee tiukkaa saada se kuva:D

    VastaaPoista

hei olette ihania !