sunnuntai 19. lokakuuta 2008

kuinka voinkaan tehdä kaiken näin päin

luultavasti en tule ikinä saamaan mikään haasteita, mutta tämä oli kauhean kiva haaste ja päätin tehdä sen vaikka en saanutkaan sitä keltään.

Tehtävänanto: "Paljastan viisi omituista tapaani. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikkoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä."

1. poksuttelen purkkaa suussani omituisesti. en voi ikinä syödä koulussa tunneilla purkkaa, koska poksauttelen sitä aina niin että opettajat kuulee. en vaan voi sille mitään. en siis tee mitään purkkapalloja vaan poksuttelen sitä.

2. käytän huutomerkkiä liikaa. käytän sitä kysymysmerkin, pisteen yms tilalla. lisäksi en koskaan laita sitä kiinni sanaan (näin!) vaan näin !

3. jaloillani on adhd. ne liikkuvat koko ajan. vaikka joku tulisi istumaan syliini, mun on pakko pomputtaa jalkoja tai heilutella niitä. ne vaan tykkää liikkua !

4. sanon päivässä vähintään 500 kertaa arvaa mitä ja mitä kuuluu. melkein kaikkia ärsyttää se. hihih. en edes tajunnut tätä ennen kuin mulle sanottiin siitä !

5. mulla on kammo etten saa johonkin kuvaan yhtäkään kommenttia galleriassa. datis oon, älkää ihan kauheesti kiusatko.

+bonus: mulla on heikkous söpöihin astioihin.

3 kommenttia:

  1. mä jotenkin pystyn uskomaan että sä kyselet koko ajan että mitä kuuluu ja arvaa mitä :D

    munki jaloilla on adhd, mutta en heiluttele niitä ku joku on sylissä. naputan vaan aina varpaita ilmaan tai lattiaan.

    VastaaPoista
  2. sulle on kysymyksiä edellisessä postauksessa...

    VastaaPoista
  3. jonsu - kaikki aina valittaa kun en ikinä istu paikoillani :---(

    anonyymi - täytyy käydä tsekkailee !

    VastaaPoista

hei olette ihania !