lauantai 25. lokakuuta 2008

rakkaustarina ajalta ennen värifilmejä



heippa !

mulla ei oo nyt ollu hirveesti kiinnostusta postailla mitään järkevää, kun musta tuntuu ettei täällä edes käy kukaan katsomassa tätä. höh. mutta nyt olis luvassa jotain järkevämpää !

heräsin tänään jo yheksältä. torkku oli herättelemässä viiden minuutin välein kymmeneen asti, mutten jaksanut nousta vielä kymmeneltäkään. makailin vaan hölmistyneenä sängyllä silmiä hieroen. suorittuani itteni peiton alta jaloilleni kipaisin pikapikaa keittiöön jossa isukki jo keittelikin mulle jo teetä - ah palvelu pelaa ! kattelin sen oikeanlaista kemiaa leffan, se oli mun mielestä turhan tylsä mutta se dave oli ihan ylisöpö <3

tämmösen näköstä asua oli sitten päällä. tykkään tästä ite kauheesti. kivasti eri värejä !
mutta YH mitkä mahtijalat. ei kai ne oikeasti tuollaisilta näytä ?

noi legginsit näyttää ihan superhyper kivoilta mun mielestä vastaväriä, violettia vasten. namskis.

nyt jos joku tätä lukee niin saa heittää jotain postausideoita. nyt koitan toteuttaa ne kaikki mitä keksitte ! jos keksitte ;---)

13 kommenttia:

  1. Tosi kivat legginsit! Näyttää lämpimiltä.

    VastaaPoista
  2. kaisa - onhan ne suloiset ja lämpöiset :---)

    VastaaPoista
  3. kyllä mä täällä ainakin luen, aina käyn kyyläämässä joko ois uus postaus tullu !

    VastaaPoista
  4. minäkin löysin tän blogin vasta vähän aikaa sitten mutta käyn joka päivä varmaan katsomassa olisiko uutta postausta (: sun tyyli on ihanan omanlaisensa.

    öö ää, ei tule mieleen ideoita mutta jos keksin niin tulen sitten kertomaan!

    VastaaPoista
  5. heii mä oon lukenu tätä siitä asti kun annoit tän linkin :D vaikka oonkin vähän huono kommentoimaan, mutta silti!

    öö en keksi mitään järkevää postausideaa mutta kerro vaikka sun vapaapäiväutiinit :D

    VastaaPoista
  6. moumou - se on ! oon ihan rakastunut siihen <3

    anonyymi - hih, kiva kuulla :--)

    annie - kiitos ! ideoita saa aina ehdottaa !

    jonsu - kestofani ;---) joo täytyy kattella jos tänään jaksaisin tuon tehdä, en vain jaksa lähteä ulos. kamala ilma, hyi.

    VastaaPoista
  7. mäki oon lukenu tätä ihan alusta asti. Oon iha random anonyymi. Joka tykkää sun tyylistä ja dissas sun kuvias. Mut nyt tykkään tästä blogista yyber paljon. Yks lemppareista!! :: ))
    -npukka

    VastaaPoista
  8. Olen eri anonyymi kun yllä olevat ovat olleet, siis(:

    Ja minä kyttään tätä ihan vakinaisesti, en vain ole kommentoinut pahemmin.

    Mutta se kamerajalustin:p

    VastaaPoista
  9. anonyymi/npukka - kiitos ;---) mitäs nyt oot tykännyt kuvista ?

    anonyymi - aivan, pääsi unohtumaan !
    seuraavan postauksen yhteydessä lupaan pistää kuvaa kamerani jalustasta ! :---)

    VastaaPoista
  10. Tommoset leggarit harmaina tai mustina ois aika namit! Kelpuuttaisin! Näyttää kyllä tosi lämpösiltä.
    Tee postaus vaikka lempivaatteistasi :>

    VastaaPoista
  11. Oon tykänny kuvista iha hiirmusesti nyt! Siks tykkäänki nyt tosi paljon tästä! :: D Tykkäsin toki ennenki mut nyt tää on ihan huippuu ;)
    -npukka

    VastaaPoista
  12. pnkd - tuollaisia gtssa onkin muistaakseni mustina JA harmaina ! sinne menet pongailemaan ! joo varmaan lempparivaate postausta toteuttelen jonain päivänä !

    npukka - hyvä, että on mennyt parempaan suuntaan ! =)

    VastaaPoista

hei olette ihania !