keskiviikko 8. lokakuuta 2008

sano että oon kymppi plus

tänään oli tällainen päivä. hirveetä meillä oli kemian koe. se tuntu että meni ihan okei enköhän saa siitä vähintään kuutosella alkavan numeron. toivotaan ainakin !
meillä oli ihan sairasta liikuntaa. meidän liikunnan opettajaki on semmonen vanhempi nainen, ja mulle tuli kauhee olo kun se melkein jaksoi tehdä enemmän vatsalihaksia kuin minä ! huih.

kävin tänään vähän kävelemässä ja kuvailemassa kun menin kaveria vastaan kun se oli tulossa meille. mitäs tykkäätte kuvista ? muut oon ottanut itse, paitsi tuon puukuvan joka on tuossa tämän kuvan alla.


tykkään karvalakistani. vaikka muut ei siitä tykkkääkkään :---))

hei thänks pai :---)
ps. mulla on semmonen tunne että haluan nukkua jonkun viekussa .

8 kommenttia:

  1. tosi kiva toi sun takki :)

    VastaaPoista
  2. Karvalakit on tosi söpöjä. :---)

    VastaaPoista
  3. toi eka kuva on ylisöpö =)

    VastaaPoista
  4. anonyymi - kiva että joku on samaa mieltä kuin minä !
    kaisa - ovat sellaisia suloisuuksia että ;---)
    jonsu - hihiii kiitos ite oot :--)

    VastaaPoista
  5. ooh ihana takki sulla, mistä se on ? :---)

    VastaaPoista
  6. mullaki on niii ettei muut tykkää mun karvalakist vaik ite tykkään.

    VastaaPoista
  7. karo - ei välitetä niistä :---)

    VastaaPoista
  8. oi olen jättänyt yhden viestin vastaamatta !

    anonyymi sinä kaikkien keskellä: takkini on onewaysta =)

    VastaaPoista

hei olette ihania !