keskiviikko 15. lokakuuta 2008

sun kertomukset maailmasta oli paskapuhetta


joku kyseli että enkö voisi laittaa joku kerta kuvaa jostain töistäni joita olen tehnyt siellä "kuviksessa". tässä on nyt tämmönen mun tekemä kangastaulu-sarja. tykkään näistä tauluista ihan hirmusesti, vaikka itse sanonkin.


huhhuh oli kivaa eilen illalla. kaveri oli meillä yötä, hilluttiin puoliyhteen asti ulkona ja sitten kaveri sammukin suoraan mun sänkyyn kun päästiin sisälle :---D mutta oli ihan hyvä meininki. tänään aamulla sitten siivosin huoneeni sain oikein kunnon innostuspuuskan siivoomiseen eikä siihen menny kun puolituntia !
siitä sitten lähin kaverille tossa päällä näkyvässä asussa. käytiin hesessä ja laulettiin singstaria. olin huono laulaan, mutta se oli kivaa silti !

nyt illalla haettiin mulle ipod. tää on tää nanon uus versio tää 8GB ja oon nyt tosi onnellinen !
tänne mahtuu niiiin paljon.



tiistain asu.lauantain asu.


postausideoita saisi laittaa tulemaan jos sellaisia vaan tulee mieleen !

4 kommenttia:

  1. ei nakki oikeesti toi sun tiistain asu on aivan himo söpö =) <3

    VastaaPoista
  2. ja ainiin, kuvistyösi ovat hienoja. voisi itsekin ehkä aloittaa joskus tuon kuviksen, kun se täälläkin päin nykyään pyörii ;)

    VastaaPoista
  3. jonsu - hihah se on kyllä kiva mun omastakin mielestä ! ja kiitos ;---)
    meillä tässä kuviksessa piti tokalla luokalla hakea sinne, mutta toivottavasti pääset vielä mukaan !

    VastaaPoista
  4. meillä kuvis alkoikin vasta tänä syksynä ensimmäistä kertaa 8) pieni paikka, kinumalla sekin saatiin aikaseksi.

    VastaaPoista

hei olette ihania !