torstai 13. marraskuuta 2008

kovin helppoa on vajota hetkiin joissa tunne on valhetta


moro !
näin tamperelaisuuttani kunnioittaen, oon päättäny että alan sanoa moro useammin 8---)
välillä nimittäin mietin, että haluaisin asua jossain muualla, mutta kyllä se vaan on niin että: i ♥ tre.

tettiä olis nyt vielä pari päivää ja yks viikko päälle. ei onneksi ole viikonloppuja, paitsi lauantaina menen työpaikalle, koska tiistaina mulla oli vapaapäivä. on toi oma äiti aika joustava työnantaja.
pikkuhiljaa alkaa jo toivoon että pääsis kouluun takasin, mutta on nyt nimittäin kauhean epäsosialistunut olo. taikka en oo jutellu nyt eilen ja tänään kenenkään oman ikäseni kanssa. pelottavaa. noh, huomenna pihalle immeisten kaa, niin kyllä se siitä.


pyörähdin siinä kotiin tullessani h&mssä. olisin ostanut sellaisen söpön hulk paidan, ellei se olisi ollut liian iso. se olisi ollut täydellinen jonkun korkeavyötäröisen hameen kanss. namsnams :--) lahjaideoita koitin tuputtaa päähäni indiskassa, mutta päädyin kuolaamaan ihania vaatteita, sydän itkien verta kun katsoin lompsaani. lahjaidea saldo = 0.

olin aamulla laiska, enkä jaksanut kauheasti penkoa vaatekaappia, niinpä päädyin tämmöiseen asuun. tykkään ihan hirveeeesti itte. siellä alla on shortsit, en itte kehtaisi lähtee pelkillä trikoilla liikenteeseen ! kai oon sen verran estollinen kuitenkin. voiko sanoa estollinen ?
ylemmässä kuvassa kokeilin vähän erilaista poseerausta ja onnistuin saamaan itseni teletapin näköiseksi ! onkohan mun silmissä vikaa ?


Stella - Aamun kuiskaus

4 kommenttia:

hei olette ihania !