lauantai 8. marraskuuta 2008

vaikka otsassani lukisi beibi i love you, et huomaa kuitenkaan



heippa.

heräilin tänään kymmenen aikaan ja lähdin suoraan pihalle purkamaan tramppaa. mun piti purkaa se jo viimekuun alussa, mutten ees muistanut koko trampan olemassa oloa. eihän sen halkaisija olekaan kun melkein 4m ja minä unohdan sen. heh.
kotosalla oon tän päivän ollut, yskittää pirusti. eikä kukaan oo mulle soitellu enkä jaksa olla ite sosiaalinen ja soittaa kellekkään.

mun teki kuitenkin mieli pukeutua. en halunnut olla koko päivää vaan pyjamassa. sillon tulee tosi tylsä olo ! tai ainakin mulle. hihah.


tämmösissä kuteissa hengailin kotona. lättäytin hiuksiani tolla karvalakilla. nams. tykkään tästä asusta kuiteski tosi paljon, tässä ei oo kauheeta värisotkua ja on aika rauhallinen ja rento muutenkin. me likes !



asiasta kolmanteen. oon nyt varmaan kesästä asti kuolannut tota lisaplacen lisan kukkahametta. tuollaista täydellisyyttä ei oo näkynyt täällä päin suomea joten otin ohjat omiin käsiin:


ja tein ittelleni kukkahameen !

eihän tämä nyt ole yhtään samanlainen kun tuo lisan unelma, mutta ainakin mulla on nyt jonkinlainen kukkahame. ja tää on tämmönen tummempi niin menee hyvin tässä syksylläkin. niin kauan kun tätä syksyä vaan enää on. ehkä löydän kesällä jonkun piristävämmän hamosen !


tässä vielä toi kuvio lähempää. materiaali on tollasta kivaa pitsin näköstä, kuitenki on joustavaa kun mikä ! tätä on kiva pitää päällä, sitten kun vielä keksii mihinkä yhdistelee tän. koska tuo yhdistelmä on kauhean väritön mikä tuossa on yläpuolella ! mää kun tykkään väreistä :---)

ei muuta tänään !
CIAO !

2 kommenttia:

  1. cooool mikä hame, en ite osais tehdä :)

    VastaaPoista
  2. jonsu - nooh, löysin tommosen putkilokankaan ja ompelin vaan päärmeet että en sanois itteeni taituriks :--D

    VastaaPoista

hei olette ihania !