lauantai 6. joulukuuta 2008

kellertäviä paperilappuja, rakkauskirjeitä kirosanoin

moikka !
meillä oli koulussa tänään vähän niiinkun itsenäisyysjuhla. katsottiin äideistä parhain- leffa. se oli kyllä hyvä elokuva. rupesin ihan miettiin että kuinka kamalaa ois lähtee sotaa pakoon, eroon perheestä. se olis ihan kamalaa. kiitän onneeni, että elän nyt tätä hetkeä.

tänään piti kuitenkin näyttää edes vähän siistimmältä kuin yleensä ja puin sitten itseni kukkakuosiin !

koko päivä meni aikalailla vaan lojuessa kotona. päästiin jo kahdeltatoista ton itsenäisyysjuhla sydeemin takia, niin oli ainakin pitkä päivä vaan lojua. jossain vaiheessa menin ihan vaan makaan peiton alle kokonaan. nassukaan ei näkynyt. olin piilossa ja turvassa hetken. se oli hassu tunne. kotona pengoin vaatekaapista lankoja esille, mutten löytänyt etsimiäni lankoja vaan tämän söpöliinin :


mun hajuaistilla ajateltuna se on vanha kameralaukku. ainakin mun järkkäri sopii sitte kui nakutettu ! vai oliko se naku kettu, hehheh.

silmäilin taas demiä teetä hörppiessäni keittiön pöydän ääressä, ja törmäsin vasta nyt tuohon tutun näköiseen kaveriin keskellä sivua. ton piecesin ja mun koruni yhdennäköisyys on aika suuri ! piecesin koru on vaan tosi paljon kalliimpi mitä mun koruni makso. nimittäin äitsykkä toi tuon mun korun mulle turkista, kolme tuollaista maksoi yhden euron. heh.
hieman hintaeroa ? nooh, mitäs pienistä.

2 kommenttia:

  1. hahaa mun entisiä luokkalaisia on siinä leffassa niinä sotalapsina =D

    VastaaPoista
  2. anonyymi - hauska kuulla :--)

    VastaaPoista

hei olette ihania !