lauantai 17. tammikuuta 2009

joka kerta katsot suoraan sisälleni



moi taas !

tänään oli ihan normi perjantai. koulussa oli se muutama tunti, jotka nekin pikkasen tuskasesti ryömin ylitte. ihan hauskaa siellä silti oli. hui siellä oli tänää kylmä. talvi ei oo oikein mun juttu, oon huomannu sen !

tuos illemmalla oltiin kaverilla ja heitin siellä tikkaa ! osuin heti ekalla heitolla siihen keskelle :--) oon aikas super ! sit otin kuvan todisteeks kun sain noi kaikki neljä tikkaa noi lähelle keskustaa. ehkä musta tulee tikanheittomestari. se on mun tulevaisuuden suunnitelma.


sit ku olin kyllästyny tikan heittoon ja noi kaks mursua oli lopettanu intohimosen pöytälätkän pelaamisen, nii pelattii pingistä emman kanssa. huomatkaa kuinka söpö oon tossa mun sumopainija villapaidassa ! mutta minkäs sille voi että ulkona on -15 pakkasta. aattelin kanssa, että kavennan noi farkkujen lahkeet. varmaan heti huomenna raahaan ompelukoneen ja se sanoo farkuille surr surr.

huomenna varmaan huonepostaus tulossa, kunhan saan vähän siivoiltua. tää huone kun on niin pieni, et näyttää niin helposti sotkuselta :--)

see ya höpsöt !

2 kommenttia:

  1. et ole yhtään sumopainijan näköinen ja kivaa kun teet sen huonepostauksen!

    VastaaPoista
  2. anonyymi - no oon ainakin semisti sumopainija ;--)

    VastaaPoista

hei olette ihania !