sunnuntai 18. tammikuuta 2009

ne seinät joiden kanssa vietän aikaa, ne seinät jotka kanssani turhuudesta huokaa

HUONEENI.




pikkuinen koristehyllykkö heti ovesta oikealle.
joku saattaa keksiä mikä mun oikea nimi on.


lipasto/hyllykkö kokonaan. se jatkuu vielä tuonne -->

ja tässä jatko-osan päällistä koristava osuus.
varsin hurmaava nalle puh - lamppu, koruteline, soiva pelle,
joku random lyhty ja muumirasia ja oma tekemä korurasia.


kirjotuspöydän yllä näyttää sitten tältä. siinä on seinällä
kaverikuvat kasilta ja ysiltä, salama sopivasti sensuroi ne.


pöytä kokonaisuudessaan. se on tuommone avattava,
tosi kätevä tässä mun hiirenkolon kokosessa huushollissani.
pöydällä tietty kaikki tarvikkeet selviytyäkseni ihan
tavallisesta arkipäivästä. varsinki toi mini-skumppa
pullo on tosi tarpeellinen tässä mun jokapäiväisessä elämässä :--)


n. vuosi sitten kun sisustettiin mun huone uudestaan
halusin jonkinmoisen verhon. laitettiin sitten tommonen riippuva,
joka näkyy hyvin alemmissakuvissa. äiti ripusti
tuommoisen enkulin suojelemaan mua. ihan söötti ajatus.
tepsiiköhän se oikeesti ?


päiväpeittona mulla on vaan tuommone vanha verhoriepu.
mutta se sopiihyvin tän pikku koloseni väreihin.
tässä näkyy paremmin toi kuva -pyykkinaru
systeemikin, jota esittelin alempana olevassa postauksessa.


vaatekaappien ovet. kolmekaappia on mun käytössä, mutta niitä on
vielä kaksi lisääkin tuolla vasemmalla puolella. tarvitsisi raivata tilaa
tohon keskimmäiseen kaappiin. siellä on ihan turhia vaatteita.



ei tää mun huone nyt tän ihmeellisempi ole, mutta toivottavasti saitte jottai irti !
huomenna esittelyssä vähän kenkiä :--)

3 kommenttia:

  1. herkkullisen ihana huone sulla! :--)

    kenkäpostausta odottelen mielenkiinnolla. :-))

    VastaaPoista
  2. Ihana huone Kannatti pyytää tätä ::)

    VastaaPoista
  3. marjohei - onhan tää ihan suloinen :-) ps. ei kannata odottaa liikoja tuolta kenkäpostaukselta !

    anonyymi - hihi kiitos, ja kiva että tykkäsit !

    VastaaPoista

hei olette ihania !