tiistai 6. tammikuuta 2009

taitaa olla tauon paikka.

heissan söpöläiset !

tässä melkein koko syksyn ja talven on ollut vähän semmoinen tyhjä olo, ettei oikein ole mitään mistä kirjoittaa. mun elämässä ei ole pitkään aikaan tapahtunut mitään kummoista, ja luulen ettei nämä arkirutiinit välttämättä teitäkään niin kamalasti kiinnosta. pidän tässä nyt vähän taukoa, tai en varsinaista taukoa, mutta ainakin postailen harvemmin. sitten kun on jotain mistä kertoa.


nyt vielä ennen taukoa esittelen hmn sivujen kautta eiliset ostokseni.

punainen neuletakki, 14,90€ hmltä.
raitapaita 9,90€ hm tämäkin siis.

hyviä jatkoja teille ja toivottavasti myös mulle ! C --:

5 kommenttia:

  1. Höh! :-( Kyllä täällä ainakin yksi anonyymi on kiinnostunut ihan tavallisista päivänasuista yms. Postaile edes joskus, siulla on kiva tyyli :-)!

    VastaaPoista
  2. höhlä. :--/ täältä kans löytyy yks lukija, joka on kiinnostunut myös ihan tavllisista päivänasuista ja arjesta.

    ja liityn vielä noora:an, että sulla on tosi kiva tyyli!! :--) postauksias olis kiva ainakin joskus/välillä lueskella. :-)

    VastaaPoista
  3. =(

    mä oon kyllä aina uskollisesti lukenu ja näyttäähän näitä muitaki olevan! ;--)

    VastaaPoista
  4. nyyh. Mä kans oon tykkäillyt ihan näsitä kaikista postauksista! :))) Tosi paljon niuh. : )

    -npukka

    VastaaPoista
  5. kiitos kaikille ihanista kommenteista ! palailen kohta taas ihan 100% bloggailemaan, mutta nyt postailen harvemmin.

    näkyillään söpöt ! :--)

    VastaaPoista

hei olette ihania !