tiistai 3. helmikuuta 2009

heippa te höpsöt !


eli, näin kipeänä ollessa mulla on paljon aikaa miettiä erilaisia asioita. nyt mulle tuli mieleen, että mitä te suloiset lukijani haluaisitte tältä blogilta ?


riittääkö kuulumiset ja päivänasut(jotka on lähiaikoina ollut tosi tylsiä asukokonaisuuksia!) vai erilaisia haasteita(joita en saa mistään, mutta voihan niitä etsiä) ja jänniä postauksia. näillä jännillä postauksilla tarkotan huonepostauksia,päiväkuvina yms. minulla on nyt enemmän aikaakin toteuttaa kaikkia erilaisia postauksia, kun eräs harrastukseni loppui.

ja lopuksi : postausehdotuksia saa aina esittää.
okeiokei, tiedän etten ole toteuttanut vanhojakaan, mutta nyt on vaan ollut niin kiire.

tulossa :
- kavereiden asujen esittelyä
- vaatekaappi julki
- päivä kuvina

eiku mielikuvitus laukkaamaan vaan, mulla se nimittäin ontuu, aivosolut taitaa olla vähän jurrissa just nyt. heipodei !

6 kommenttia:

  1. päivänasuja, ei haittaa vaikka olis kuinka tylsiä asukokonaisuuksia ! ja "jännät postaukset" on kans kivoja. mitä vaan, kunhan postailet ;-)

    VastaaPoista
  2. nii kunhan vaa postailet :-D öö hei miten noit kuvia saa tollai ? en muista tota nimee mut siis et siin on tollanen ''kehys'' jollain muokkausohjelmalla?
    .. jos nyt ymmärsit jotai mun selityksist. :-D

    VastaaPoista
  3. Siis mie kans ainenki tykkään ihan sun nykyisestä tyylistä postailla. Sun kuvat on aina ihania ja tietty jos on kivoi jotain haasteita tms. ni niitäki voi olla : ))

    -npukka

    VastaaPoista
  4. kiitos nyt kaikille vastanneille. jatkan nyt samaan malliin ja koitan keksiä välillä jotain kivaa uuttakin :--]

    anonyymi number kaksi, on olemassa semmoinen polaroid ohjelma jonka voi aentaa ilmaiseksi netistä = ))

    VastaaPoista
  5. mä toivoisin sut joskus meseen! et ole ollu siellä pitkiinpitkiin aikoihin :(

    muuten oon kyllä tyytyväinen sun blogiin =)

    VastaaPoista
  6. okei kiitti :) mikähän sen ohjelman nimi mahtaa olla? :-D

    VastaaPoista

hei olette ihania !