tiistai 10. helmikuuta 2009

i'm afraid to be alone

heipsan !

olin viikonlopun suhteellisen kuollut, mutta koitan heräillä henkiin tässä viikon kuluessa.
viikko alko turvonneilla silmillä, kun tuskailin äidinkielen projektin kanssa. mun piti esittää se maanantaina, enkä saanut sitä sunnuntai iltana kokonaan valmiiksi. heräsin aamulla kuudelta tekeen sitä, eikä mulla ollutkaan koko esitystä ollenkaan, koska meillä oli sijainen. ärsyttikö vähän, no kyllä !
mutta ainakin se on nyt tehtynä ja se odottaa seuravaa tuntia.


maanantaina oli päällä tämmöistä.



tänää kun astuin ulos ovesta, tajusin että taisin valita vähän väärät vaatteet tälle päivälle.
oli hirmu kylmä, mutta olin muutenkin jo myöhässä, niin en alkanu enää vaihtamaa.

tänään oon istunu vaan kotona ja kattonut Forrest Gumpin. teen siitä esitelmää uskonnon/etiikan tunnille. tää on ois oikeestaan ihan kiva työ, mutta tän pitäis olla jo huomiseks. ei niin kiva. joku saatto jo huomatakin, että teen kaikki koulujutut ajoissa. huomatkaa sarkasmin määrä :---)

huomenna toteuttelen sen päivä kuvina - postauksen.

2 kommenttia:

  1. ompas söpö tuo toppi =) ja mäkin olen huomannut sen, etten ikinä tee koulujuttuja ajoissa ja sitten niiden kanssa saa pakertaa pikkutunneille. valmistuvatpa kuitenkin :D

    VastaaPoista
  2. jons - jepjep ilman viime tippaa mikään ei valmistuisi !

    VastaaPoista

hei olette ihania !