sunnuntai 1. helmikuuta 2009

toisinaan kaipaan aikaa jolloin auringonnousu sattui ja sydämeni oli missä lie

Hohhoijjaa. minust ei oo nyt parin päivän aikana kuulunut mitään. se johtuu yksinkertaisesti siitä, että mun kurkku on sanonut itsensä irti meiän sopimuksesta. tässä parina aamuna en oo saanu ollenkaan puhuttua ennen kun olin juonut n.8dl kuumaa teetä. ja se todellakin oli kuumaa. poltin kielenikin. pää on täynnä räkää ja silmiä särkee. oon kuluttanu tänkin päivän makaamalla sohvalla ja katsomalla elokuvia. pitäisi tehdä yhtä kouluprojektia, mutta ei jaksa keskittyä.

kuitenkin tän kaiken kurjuuden keskellä päädyin ajattelemaan kesää. ei koulua, ei kokeita, ei aikaisia herätyksiä, muutenkin paljon ihanampaa. näiden ajatuksien siivittämänä mulle tuli ikävä tennari aikoja. tahdon uusia tennareita. kaikkia iloisen värisiä. kesäisiä.

mitäpä olette kaavailleet kesällenne ? kesätöihin kenties ?


2 kommenttia:

  1. noi tennarit! ah! itte en jaksa mennä kesätöihin(laiska kun olen) mutta oisha se kiva saada rahaa.. ootkos menossa töihin? :) kesää odotellessa--

    VastaaPoista
  2. anonyymi - pariin paikkaan oon jättänyt hakemuksen. voihan sen sitten perua jos ei jaksakaan. raha on kyl kivaa, siitä oon samaa mieltä :--)

    VastaaPoista

hei olette ihania !