lauantai 28. maaliskuuta 2009

eilen uskoin, että saat mut hetkeks loistamaan

moimoi

eiliseltä ei tullu ollenkaan postausta, niin kerron tänään vähän eilisestäkin.
mulla oli enkun koe, josta jäi ihan hyvä fiilis. en usko, että se ihan hirveen huonosti meni. koulusta menin suoraan kaverin kanssa uimahalliin vesijuoksemaan. oon nimittäin alottanu terveellisen elämän....taino, ainakin liikunnallisen. uimahallilta hilpasin sitten bussilla kotiin syömään ja sieltä lähes heti ratsatustunnille.

maaliskuu228.jpg picture by blogivarikasta
kaikki edellä mainittu siis tapahtui näissä vaatteissa. paitsi ratsastustunti haha. tykkään noista shortseista hirveesti, mutta ne on takaa aika mielenkiintoset kun äiti teki nää joskus itelleen iskän farkuista. sitten näitä vielä pienennettiin mulle vähäsen. hehe. perhefarkut.


maaliskuu229.jpg picture by blogivarikasta
vihreet tennarit sopi hyvin paidan ja huivin kanssa.

tänään on ollu vähän tämmönen löysäilypäivä. kävin mää pulloja viemässä, sain 4,15€. en tajua kuinka meiän perheessä juodaan niin paljon kivennäisvettä, eilenkin nimittäin vein samoja lidlin kivennäisvesipulloja ja sain 5,40€. no, eipä tuo ylimääräinen raha haittaa.

voisin tästä mennä kattelemaan jotain leffaa, syömään hyviä voileipiä ja juomaan teetä.
mitä teidän suunnitelmiinne kuuluu tänään ?

5 kommenttia:

  1. mihin se kysymys vastaus - postaus katos ????? vai näinkö mä muka unta et se oli tääl jo :-D ?

    VastaaPoista
  2. Hehhe, mua naurattaa mun reaktio, kun näin ton sun hienon bannerin. siis mäkin oon tampereelta ja iha säikähin, kun tuli tuttuja maisemia :)

    pullonkeräily on paras harrastus! saa ilmasta rahaa ja liikuntaa, kun pyörii tua jossain niitä hakemassa :--)

    mä teen biologian päättötyötä (joten miksköhän istun tässä?) se on mukavaa se..

    sul on muute tosi kiva blogi ja kiva tapa kirjottaa :]

    VastaaPoista
  3. anonyymi - olin laittanut sen vahingossa näkyviin, pian se tulee takaisin :--)

    am - hihah ! ja pulloista ihan oikeasti saa rahaa ja kiitos :---)

    VastaaPoista

hei olette ihania !