tiistai 24. maaliskuuta 2009

have you some gossip for me?

Upper East Siden elämä alkaa taas. mustasukkaisuutta, vaikeita suhteita ja hienoja vaatteita. on se rankkaa olla nuori New Yorkissa.

oon oottanut kauan että gossip girl alkaa taas. siinä on niin hienoja vaatteita ja rohkeita yhdistelmiä, että tuun ihan kateelliseks ! tänään se alkaa siis taas ja mun iltani kuluu telkkarin ääressä yhdeksästä lähtien. ensin o.c ja siihen heti perään gossip girl. voi tätä elämää, jei.


gg.jpg picture by blogivarikasta
gg2.jpg picture by blogivarikasta

haluun tuon ruututakin. ihanan mallinen ja awwie.

katsooko teistä kukaan gossip girliä ?
oletteko odottaneet seuraavan tuotantokauden alkua kuin kuuta nousevaa ?


ps. illalla palailen varmaan kuvien kera, mutta nyt lähden kiinalaiseen kun seurakunta tarjoo ruokaa ! ei ilmaselle ruoalle voi sanoa ei :----)

4 kommenttia:

  1. OIH! et oo ainut, joka on odotellu Gossip Girlin uusia jaksoja!! Niillä on aina niin kivat vaatteettt ja söpöt hiukset :) taitaa mullakin mennä telkkarin kattomiseks koko ilta

    VastaaPoista
  2. minä minä minä! : ) harmi vain että se tulee vasta kymmeneltä, meinaa jo nyt silmät luppasta! ;o

    VastaaPoista
  3. mä ajattelin alkaa seuraamaan taas tuota GG:ta, mutta täällä mä vielä ainakin istun :---D se kyllä näkyy huonoon aikaan, just pitkän päivän jälkeen ja noin myöhään!
    mutta toivottavasti teillä muilla on antoisia hetkiä gossip girlin tyyppien kanssa :)

    VastaaPoista
  4. anonyymi - samaa ! itkin verta kun chuck oli tyhmä tän päivän jaksossa.

    marjohei - miää laitan nauhalle ! sit voin kattoo sen koska vaan :---)

    jons - eiköhän siitä vielä saa kiinni ! jos ei muuten seuraa, niin ne vaatteet on nannaa. blairin kukkamekko tänään : rakkautta.

    VastaaPoista

hei olette ihania !