tiistai 3. maaliskuuta 2009

make them wonder why are you still smiling

heipsankeikkaa

tää blogijuttu tökkii nyt sen verran, että pidän nyt ihan OIKEASTI taukoa tästä puuhasta. tuskin tätä kukaan enää sen tauon jälkeen seuraa, mutta sitten ei seuraa. vihoviimeinen asukuva ennen taukoa tulee nyt !

en lupaa, että tauko tulee pysymään. sillä viimeksi kun mun oli tarkotus pitää taukoa sain seuraavana päivänä taas inspiraatiota tän blogin suhteen. joten ignoratkaa tää alitajuisesti.
ja älkää kysykö, en itekkään tiedä mitä toi sana tarkottaa.


+ kertokaa mitä haluisitte blogilta ? IHAN OIKIASTI.
joojoo, lupaan toteuttaa rästissä olevat postausideat mutta PLIIS.

6 kommenttia:

  1. minä seurailen taukojenkin jälkeen! :-)

    mitä haluaisin/-imme blogiltasi?!
    -samaa mitä tähänkin asti. asukuvia, sitä sun tätä kuvia,tekstiä - kertomuksia päivistäsi. voisit ehkä kertoa enemmän kiinnostuksen kohteistasi ja harrastuksistasi.. tai jotakin. samaa ainakin mitä tähän asti.

    blogisi on ollut mukavaa luettavaa ja toivon pystyväni lukemaan sitä jatkossakin! :--)

    VastaaPoista
  2. marjohein kanssa samoilla linjoilla, minä ainakin jatkan tämän lukemista! tämä blogi on ollut eka blogi jota olen seurannut, niin ei sitä ihan heti voi lopettaa ;)

    ja jos kertoilisit tosiaan harrastuksistasi? ja asujuttuja on aina kiva katsella ja älä vain muuta tätä kivaa kirjoittamistyyliäs! =)

    VastaaPoista
  3. jatkan kyl lukemista :-D tää blogi on hyvä just näin tai se miten kirjotat ja mistä kirjotat.. :D

    VastaaPoista
  4. Hei mä oon ainaki tykännyt tästä blogistas ihan hirveesti. Siis just asukuvista ja ihan vaa jutuistas. Ei tarvi mitää erikoista ees. :--)
    ps. tää on tyyliin ainoo blogi mihin sillee suht paljo oon ees kommentoinut, ja se on paljon se ;)

    -npukka

    VastaaPoista
  5. kiitos kaikille kommenteista !
    luulen, että mulla on jonkinsortin mielenaaltoilu häiriö, tekisi hirveesti mieli nyt postailla kaikkea ! että tokkopa tästäkään tauosta mitään tulee ;----)

    VastaaPoista
  6. Hihiii minä luen tauonkin jälkeen! Oot niin söpö ja tekstikin on söpöä jaajajjaja kaikkea! Oon tykännyt tästä blogista ihan tällaisenaankin, ei mitään erityistä uutta tuu mieleen. :-)Paitsi että hei; kerro kaikki sun lempielokuvat!

    VastaaPoista

hei olette ihania !