maanantai 16. maaliskuuta 2009

pohdintaa

moikka.

luulempa, että mun innostukseni tätä blogia kohtaan on kuollut siksi, että mulla ei ole minkäänlaista inspiraatiota oikein mihinkään. kesällä ja syksyllä sain kaikkia hienoja ja mahtipontisia ideoita kuvien toteuttamiseen, mutta nyt kaikki ideat on tipotiessään. none left.
todellakin odotan kevättä ja kesää, toivoen, että mun koomassa olevat aivosoluni heräis.

oon myös ajatellut aloittaa jonkun urheiluharrastuksen tai ainakin olisi tarkoitus viettää ulkona enemmän aikaa. eräänlaisen herkkulakonkin jo aloitin ; nimittäin sellaisen, etten itse osta mitään hyvää. mutta niitä saan napostella mitä mami kotiin tuo. eikä se kovin usein tuo mitään herkkuja. oon siis vahvoilla !

terveisin angstinen ee.
ps. olisi kiva tehdä taas kysymyspostaus, mutta niitä kysymyksiä ei vaan oikein tule. jos on mielessä jotain, niin näpytelkääpä pari kysymystä ! :---)

1 kommentti:

  1. Tykkäilen sun blogista :)
    Tässäpä muutama kyssäri:

    Minne aiot peruskoulun jälkeen?
    Mikä on sun lempibiisi?
    Parhaat bändit?
    Kuinka paljon käytät vaatteisiin kuussa rahaa?
    Parhaat kirppikset?
    Mistä keksit alkaa pitämään blogia?
    Onko sulla mitään lemmikkiä? :)

    VastaaPoista

hei olette ihania !