torstai 9. huhtikuuta 2009

pöydällä kynä ja paperia, keskeneräisiä lauseita

moikka !

eilen tein pikapostauksen, mutta poistin sen kuitenkin illalla. mielialan aaltoiluhäiriö?
se oli jotenkin niin vaillinainen, että aattelin postata tänään kivemmin.

huhtikuu006.jpg picture by blogivarikasta

sain tässä viikko sitten ihanan hameen. äiti oli pyörinyt vähän miinus viiruksissa ja osti sen mulle. mulla ei oo mitään hajua mistä tää mun uus rakkaus on, mutta kerron joskus. nyt se on nimittäin pyykissä !

huhtikuu005_.jpg picture by blogivarikasta

tuommonen römpsyrimpsu- hame se on. se on ihan super. vähän ärsyttävää siinä vaan on se, kun se pyrkii kapeimpaan kohtaan vyötäröllä, joka on mulla kohtuullisen korkeella. hametta täytyy siis nykiä tarpeentullen alaspäin.
please, älkää kiusakko mun ilmettä jooko = )

huhtikuu017.jpg picture by blogivarikasta

tässä vielä tää kuosi lähempää. noi kukat on siis tuommosissa jonoissa. superrr.

illalla näkyillään ehkä vielä !


2 kommenttia:

hei olette ihania !