maanantai 27. huhtikuuta 2009

tämä valo käy silmiin tunnelissa jossa yhä kuoro laulaa

moippis.

tarkoitus oli koulun jälkeen viettää pari tuntia nenä kiinni yhteiskuntaopin kirjassa, mutta miten kävikään. täällähän sitä ollaan. huomenna olis koe ja tiiän etten todellakaan selviä siitä. oon kuitenkin hirveen huono ottamaan itteeni niskasta kiinni :---)

3huhtikuu098.jpg picture by blogivarikasta
tättädää ylläri, punaista päällä ! huomaa kyllä millon mulla on kiire ottaa näitä asukuvia, kun ajaudun tuohon samalle paikalle tapittamaan joka kerta. onneks nyt pääsee jo uloskin, ettei sinne heti jäädy ja valoa riittää. on se kivaa kun kesä tulee. lopussa nyt muutamia kuvia joita oon tässä kevään mittaan kuvaillut.
ps. hattu keikahtanu turhan paljon takaraivolle, hups.

3huhtikuu056.jpg picture by blogivarikasta 2maaliskuu72.jpg picture by blogivarikasta

2maaliskuu129.jpg picture by blogivarikasta 2maaliskuu122.jpg picture by blogivarikasta 2maaliskuu69.jpg picture by blogivarikasta

ja jos joku apina kopioi niin helvetissä tavataan :---] se oli vitsi. älkää silti kopioiko.

oon nyt ihan fiiliksissä kun tuolla on kiva ilma, joten mun on pakko kysyä :
mitä olette suunnitelleet kesälle ?

5 kommenttia:

  1. hih, mullakin oli viime viikolla pariin otteeseen punaista päällä! tai siis oli myös punaset sukkikset ja punanen pitkähihanen, ne siis samaa kun sun tänpäiväsessä asussa =)

    kesäksi suunnitelmissa reissu naantaliin, rats.leiri, paljon jäätelöä ja kuvaamista sekä nukkumista, serranot (oon jo riippuvaine :---D), shoppailua, ripiltä valmistuminen (miten se oikeen sanotaan?) ja paaaaaljon muuta!

    VastaaPoista
  2. VAU mikä hame!!

    suunnitteli nkauan kesätöitä paljon, mut en saanu mistääää:-(

    VastaaPoista
  3. jons - punanen on super väri !
    oho ompas sulla hirmusesti suunnitelmia kesälle ! toivottavasti ne toteutuu kaikki :-)

    meppen - kiitos ! tiätkö mulle kävi ihan samoin :-- [

    VastaaPoista
  4. Punanen taitaa kyl olla sun väri :)
    Noh, oon hommissa olympialaisissa ja festareilla ja muutenkin pakko päästä festaroimaan, toivon mukaan saan jotain palkkatyötäkin ja matkustelen niin ja löhöön :--) Ahh, tulis jo se loma.

    VastaaPoista
  5. am - oi vähän kiva !
    itsellä olis kanssa tarkotus mennä festareille, mutta varmuutta ei viä ole ! :--)
    jajoo, punaista eksyy aika usein päälle kyllä !

    VastaaPoista

hei olette ihania !