lauantai 30. toukokuuta 2009

juhlamekkoa juhlamekon perään

WUHUU !
tänään sitten loppui peruskoulu ja siinä samassa oppivelvollisuus tuli suoritettua. nyt ei tarvis mennä enää mihinkään kouluun, mutta kyllä mää isona töihin haluan ! eli,ammattikoulu , here i come !
nyt on juhlamekkoa nähty jo eilen, mutta nyt pari kuvaa tältäpäivältä.

4toukokuu281.jpg picture by blogivarikasta 4toukokuu280.jpg picture by blogivarikasta
äiti teki mulle söpön nutturan. se aina harmittelee kun meillä ei oo hirveesti ikinä mitään juhlia, niin se ei pääse mun hiuksiin käsiks. sen mielestä mulle sopii hyvin hiukset kiinni.

4toukokuu291.jpg picture by blogivarikasta
äitin korurasialla kävin, ite kun en omista mitään kivaa turkoosia korua.
ja koruhan ei tietenkään voinut olla minkään muun värinen kuin turkoosi, hehe :---D

4toukokuu288.jpg picture by blogivarikasta
näytän vähän kääpiöltä, mutta pienikokoisuus on vaan hyvä asia, eikö ? tykkään ihan satasella mun mekosta.

4toukokuu290.jpg picture by blogivarikasta
iskä tuli sitten hakemaan mua avoautolla, jonka kyydissä mun hiukset meinas mennä huonosti. laitoin semmosen huivin sitten päähän ja näytin ihan karjakolta jei !
cami posetteli mun kanssa :--- )

kuvista kiitokset jossulle, camille, iskälle ja mulle ! hähä.

7 kommenttia:

  1. hienosti on hiukses :o

    VastaaPoista
  2. Tosi kaunis toi mekko ja on toi avoautokin ihan jees! :D Ihanaa lomaa!

    VastaaPoista
  3. nätit hiukset, mekko ja auto! : )

    VastaaPoista
  4. Kiwa mekko! Olit kyl tosi nättinä :) Järkyytävän hieno toi avoauto!!!

    VastaaPoista
  5. anonyymi - kiitos :--- )

    am - kiitos tykkään myös ! :-- D kiitos kovasti vietä itsekin kivaa kesää !

    marjohei - kiitos :-- )

    katsku - kiitos, tykkään itekin, se on ihanan raikas !

    kirsikka - kiitos kovasti !

    VastaaPoista
  6. Mistä toi mekko on :o tosi magee

    VastaaPoista

hei olette ihania !