torstai 7. toukokuuta 2009

juhlin liikaa jos mua huvittaa

WHIPII !
tänään oli peruskoulun viiminen koe, ihanaa. olin tänään kaverin kanssa subissa(taas) syömässä. kaunpungin subissa on kyllä parempaa nam. ostettiin irtokarkkeja, vaikka mun pitikin lopettaa rahojeni syöminen. ei sen kummempaa oo tapahtunut tänään. nytten pari kuvaa päivänasusta.

ihanan valoisia ja tarkkoja kuvia tuli kaverin kotitalon rapussa, vaikkei ollu ees järkkäri käytössä. meiän pikku kompakti kamerakin koittaa sinnitellä hihah.
ps. käytin pitkästä aikaa tuota lappuhaalarihametta ja tykästyin siihen uusiks !

seeya !

4 kommenttia:

  1. kiva tuo mekko/hame !

    VastaaPoista
  2. hih tykästyin sun ilmeeseen ekassa kuvassa. sai jotenkin naurahtaan! :---)

    mistä oot muuten hankkinu tuon mekkos, minä oon jo pitkään haaveillu tollasesta eikä ikinä tuu mulle asti?

    VastaaPoista
  3. jotenkin ihanankamala asu :)

    VastaaPoista
  4. anonyymi - kiitos kovasti :--]

    jonsu - hahaa ! oon koominen heppu.
    sokokselta joskus kolme vuotta sitten ostin :--]

    anonyymi - haha okei :--D

    VastaaPoista

hei olette ihania !