maanantai 22. kesäkuuta 2009

mulla on pallo, missä keilat on ? tiedän ettei täyskaato ole mahdoton

heippa !

ensinnäkin : kiitos kaikille videopostauksen kommenteista ! mua jännitti vähän laittaa sitä tänne, muttei jännitä enää kiitos kovasti ! :--- )


5keskuu135.jpg picture by blogivarikasta
tänään lähin puoli yhen aikaan sannin kanssa kaupunkiin. käytiin mm. H&Mllä ja onnistuin jättämään liivini sinne ! GO minä. ostin pari kivaa juttuakin, mutta esittelen ne vasta huomenna. parissa kaupassa kun oli kierrelty, niin mentiin alarantaan istuskelemaan. tuon kyltin mukaan me istuttiin siis kalastusalueella. hei olen lahna.
5keskuu136.jpg picture by blogivarikasta 5keskuu144.jpg picture by blogivarikasta
moi taisin nyrpistää nenääni. musta hattu ois sopinu asuun paremmin, mutta se on vähän liian iso mulle. se sillee keikkuu päässä tiäkste ?ps. huomatkaa lihas reidet, ahaha mikä tsoukki.
5keskuu149.jpg picture by blogivarikasta
tuli ihan kesäfiilis kun aurinkopaisto ja oli lokkeja. tietenkää se ei tän kuvaushetken aikana paistanu. damn.
5keskuu150.jpg picture by blogivarikasta
jalassa oli tänään kesän hapsu-unelmat. nää on super söpöt. pitäsköhän mun alkaa rajottaa super- sanan käyttöö mitä luulette ? mutta palaillaan huomenna ostoksien merkeissä, bye !

4 kommenttia:

  1. kivat kengät ja söpö ilme sulla!

    VastaaPoista
  2. ihanan kesäsiä kuvia =)

    VastaaPoista
  3. oooi että miten söpöt kengät! :>

    VastaaPoista
  4. anonyymi - kiitos :--- )

    anonyymi - kiitoksia kovin ! :--)

    arrie - eikö olekin, oon ihan rakastunut :--- )

    VastaaPoista

hei olette ihania !