torstai 4. kesäkuuta 2009

hiljalleen, kauniiseen hallittuun hulluuteen

heippa !

tänään heräsin ihan tappavan aikasin. nyt kun oon lomapäivinä noussut huonon itsekurini ansiosta yhdeltä sängystä, voitte varmasti kuvitella mitä tappoa oli herätä kahdeksalta !
lähteä siitä sitten kävelemään vielä 2 km sateessa seurakuntatalolle, jei.
me isoset nähtiin siis tänään pikkuset. vielä ne ei oikein lähteny mukaan meiän hienoihin leikkeihin, mutta kyllä se siitä ! riparilla sitten viimestään. huomenna nähään ne toisen kerran, ja sitten seuraavan kerran vasta riparilla. toivottavasti ne siittä innostuu.

5keskuu008.jpg picture by blogivarikasta 5keskuu004.jpg picture by blogivarikasta

hei olen kehva ! :---D tänään oli päällä tämmönen rento perusasu. aamulla ei hirveesti ollut nimittäin inspiraatiota luoda hienoja asukokonaisuuksia. tykkään kuitenkin ite ihan hirveesti tästä, ja tää paita on ihan rakkaus. naureskelen täällä tolle vikan kuvan ilmeelle !

5keskuu021.jpg picture by blogivarikasta 5keskuu017.jpg picture by blogivarikasta 5keskuu020.jpg picture by blogivarikasta

innostuin vähän ottamaan tänään noita kuvia. mun inspis on taas jossain ihan perseessä seikkailemassa ja mua ärsyttää kun kaikki kuvat täällä on vaan tämmösiä mun naamaposeja. vähän siistiä. no ehkä toi sade masentaa mun luovuuttani ? ( miteniin tekosyy ? :-- D )

5 kommenttia:

  1. oot hiukan ruskee:O
    ihana hymy kuva!

    VastaaPoista
  2. Oot nin jännän ja persoonallisen ja kauniin näkönen, että kateeks käy!!! :)

    VastaaPoista
  3. anonyymi - tullu vähän aurinkoo otettua ! kiitos :-- )

    anonyymi - voi hitto, kiitos tosi paljon ! :--- )))

    VastaaPoista
  4. Kolmas naurukuva on tosi söpö! Tykkään sun myssystä myös :>>

    VastaaPoista

hei olette ihania !