keskiviikko 24. kesäkuuta 2009

i used to hahahahahate you, but know i really fucking love you!!

huhhuh. olin eilen koko päivän liikenteessä, sinkoilin vaan paikasta toiseen. okei onnistuin mää makoilemaan rannalla ja hankkimaan tosi ruman rusketusrajan ! murr. eilen mun oli siis tarkoitus esitellä maanantaiset aleostokset, mutta menipä vähän sivu suun. en taida oikein tajuta tota sanontaa, musta tuntuu.noh, tässä ovat kuitenkin uudet ihanuuteni !

5keskuu164.jpg picture by blogivarikasta
5keskuu163.jpg picture by blogivarikasta
H&M 9€/kpl

5keskuu162.jpg picture by blogivarikasta 5keskuu161.jpg picture by blogivarikasta
oon pahoillani, yritän päästä siitä mun "nassu maahan" posetuksesta, joten saatan huomaamattani turvautua tollasiin astetta kehvoimpiin ilmeisiin :---- D koittakaa kestää hetki, kunnes osaan vääntää naamani peruslukemille !

musta mekko pääsi eilen tutustumaan mun arkipäivän ympyröihin. taidan olla vähän jumittunut, kun en osaa enää jättää legginssejä/sukkahousuja pois. ne on vaan niin kivoja kun niitten avulla saa lisää väriä asuun ! eikä ne onneksi oo kauheen kuumatkaan kun ne on noin ohuet. sitäpaitsi jos on ulkona pitkään, eikä ehdi käydä kotona niin näähän lämmittää jos illalla viilenee. ehkä legginsit kesällä ei olekaan paha juttu. mitä sanotte ?

ps. suosittelen :


3 kommenttia:

  1. taidan olla ainoa joka on koneella enää tähän aikaan?:D
    ihana uusi banneri!oot taas söpönä.

    VastaaPoista
  2. anonyymi - kiitos, niin minustaki !

    anonyymi - pah, mää aina datailen kanssa keskellä yötä :--- D haha, bannerikin jo vaihtunut !

    VastaaPoista

hei olette ihania !