tiistai 16. kesäkuuta 2009

me kestäisimme toisiltamme mitä tahansa

5keskuu099.jpg picture by blogivarikasta
kattelin tossa äsken itteeni peilistä ja totesin että voin ihan hyvin elää kesän meikittömällä nassulla kun se ei kerran tän pahemmalta näytä


en ehtinytkään vielä kertoa, että pääsin hakemaani opiskelupaikkaan. musta pitäisi nyt syksyllä siis kuoriutua parturi-kampaaja opiskelija. tänään kävin heittämässä opiskelupaikan varmistus-kirjeen postilaatikkoon ja samassa palautin kasan pulloja. pulloreissun rahasaldoksi jäi 8,30 € aloitin eilen pienoisen säästöprojektin. seuraavan lukuvuoteni tarvikkeet tulevat maksamaan luultavasti sen 500- 1000€ joten olen sitä varten laittanut aina välillä rahaa sivuun. äiti kyllä sanoi että maksaa mun opiskelukustannukset, mutta mulle jää huono omatunto jossen ollenkaan osallistu niiden maksamiseen. olen siis ihana lapsi.

jos joku täältä katsoi Suomen Huippumalli haussa- ohjelmaa, niin kertokaapa voittiko mielestänne oikea tyttö. minun mielestäni Nanna ansaitsi voiton sitäpaitsi Nanna oli mun lemppari koko ohjelman alusta asti. hänen kuvansa olivat mielestäni parhaita ja hänessä on sitä jotain särmää jota ei varsinkaan anna-kaisassa ollut.
mutta, mitä mieltä te olette ?

5keskuu098.jpg picture by blogivarikasta
ostin tuon sydänkorun eilen KappAhlista. mun mielestä se on aika söpö ja nappi valinta kun oon ettinyt tuommosta ihan perusriipusta.

ps. kuka kattoo skinsiä sanoo : minä !

4 kommenttia:

  1. minä! ihana hame<3 ja oot tosi nätti tossa ekassa kuvassa!

    VastaaPoista
  2. Nanna oli oikee voittajaa.. :--)

    ps. Sydänkaulakoru on aaivan ihana! Haluan kans! :-)

    VastaaPoista
  3. minä !
    ja ihan oikea tyttö voitti. nanna oli yksinkertaisesti paras.

    VastaaPoista
  4. anonyymi - kiitos kauheesti :--- ]
    jee skinsin katsoja !

    marjohei - niin oli ! kiitos :--)

    jonsu - niin oli, nanna rules.
    wuhuuu.

    VastaaPoista

hei olette ihania !