keskiviikko 15. heinäkuuta 2009

find where you belong, start to take control, show a little soul

jämämerkintä tässä moi !
inhottaa oikein ettei mulla ole muuta kerrottavaa ja näytettävää kun muutama kuva maanantailta. olin sannin kanssa, ei oltu vähään aikaan nähty kun se oli ollut mökillä. maanantai oli ärsyttävä sadepäivä, enkä ollut nukkunut edellisenä yönä ollenkaan, joten taisin olla aika masentavaa seuraa, hups. eilen olin shoppailemassa, niin näyttelen huomenissa muutaman kivan löydön, joita en kuitenkaan kotiuttanut.

6heinkuu137.jpg picture by blogivarikasta 6heinkuu136.jpg picture by blogivarikasta 6heinkuu135.jpg picture by blogivarikasta 6heinkuu138.jpg picture by blogivarikasta
sain tänään tuommoisen buddhapatsaan. joku saattaa pitää mua jonain jumalanpilkkaajana, koska en ole buddhalainen ja omistan buddhapatsaan, mutta ne vaan on mun mielestä hienoja.täytyy pistää tästäskin kuva, kun keksin minne sen huoneessani sijoitan !

3 kommenttia:

  1. Kuinka iso toi patsas on? Hiano :)

    VastaaPoista
  2. oo mäki tykkään noista budhhapatsaista vaikka en ookkaan mikää budhhalainen haha :D ne on hienoja! ;)

    VastaaPoista
  3. ui kiva toi sun paita. ja teijän ilmeet on aika hauskoja :D

    mä oon joskus seiskalla tehny koulussa jonkun buddhalaisen ja se ope kehu kauheesti et se on ihan buddha, niin musta se näyttää pikemminki nunnalta :(
    mutta toi sun patsas näyttää onneksi ihan buddhalta :)

    VastaaPoista

hei olette ihania !