maanantai 20. heinäkuuta 2009

pretty bubbles in the air

moikka.
oon tässä odotellu keskiviikosta asti, että jotain hohdokasta tapahtuis ja tänään oli kauheen kiva päivä. vielä oli aikaa pelastaa mun viikko, hah. mutta olin tänään ystieni lauran ja iinan kans. me löhöiltiin ensin joku parisen tuntia ja puhuttiin kaikkee läpiä päähämme, se oli yllättävän hauskaa vaikka vaan makoiltiin lauran huoneen lattialla. sitte kaikki kävi tahoillaan syömässä ja katteltiin green street hooligans.

greenstreethooligans.jpg picture by blogivarikasta
green street hooligans oli pirun hyvä leffa. yleensä en tykkää kattella sellasia elokuvia joissa on väkivaltaa, mut tää oli jotenki erilainen. en tiä, tää vaan iski.ehkä se bad boy - asenne vaikutti asiaan.
6heinkuu151.jpg picture by blogivarikasta
sain vihdoin asiakseni korjata vanhat clubmastersini. niistä irtosi sanka viime kesänä kun istuin niitten päälle :--D
6heinkuu152.jpg picture by blogivarikasta 6heinkuu150.jpg picture by blogivarikasta
hiukset kevyesti lytyssä. oon ihan rakastunu noihin farkkushortseihin oivoi. norsupaita pääs ekaa kertaa käyttöön !
6heinkuu149.jpg picture by blogivarikasta
lauralla on söpö pupu. se tosin koitti syödä mun hiuksii ja näytti pelottavalle haukotellessaan, mutta söpö silti !

ps. lähen huomenna muutamaks päiväks porukoitten kans reissaamaan meiän asuntovaunulla, joten postailen luultavasti vasta lauantaina seuraavan kerran.

3 kommenttia:

  1. vitsi kuinka kiva asu! ja söpö pupu on kyllä :D

    VastaaPoista
  2. Mistäs toi paita on? :-)

    VastaaPoista

hei olette ihania !