keskiviikko 12. elokuuta 2009

Having trouble telling how I feel, but I can dance, dance, dance

moikka.
voin suoraan kertoa, että koulu tulee viemään mun sosiaalisen elämän aika lahjakkaasti tässä ekassa jaksossa. paitsi jos oon energinen lapsi ja jaksan pitää yhteyttä ihmisiin, toisin kuin tänään. tulin koulusta kotiin, läsähdin sängylle ja nukuin tunnin. hienoa, eikö ? nyt oli vasta eka päivä kun oli 8-16. plääh tää blogi menee näköjään pelkäks koulusta valittamiseen, okei yritän vähä skarppaa asenteessa :--- D
7elokuu049.jpg picture by blogivarikasta

nnoh. tänään saatiin kuitenkin työpakit, jotka siis sisältää kaikki kammat, harjat, raitahuput sun muut. se oli sairaan hieno. semmonen hopee, metallinen, siinä oli vähän agenttimeininkiä ! harjotuspäätkin saatiin, jee. täytyy joskus kun päästään työntouhuun ottaa kameraa mukaan koululle ja napsia vähä kuvia.

7elokuu047.jpg picture by blogivarikasta
vähän olin ylpee itestäni aamulla kun keksin yhistää ton liivin mun löysäily mekkoni kans ! mullon meinaten ollu lievästi ongelmia keksiä miten yhistää toi liivi. ruutukuosi on aika hankala. ainakin mulle. tai sitten mulla on päässä ongelma.
7elokuu052.jpg picture by blogivarikasta
muistin justiin, etten oo tainnu ottaa viä lähempää kuvaa mun uudesta rannekorusta. joka on oikeesti kyllä kaularkoru ja alunperin se ostettiin mun veljelle, mutta se ei käyttäny sitä, joten pöllin sen. en muuten oo esitelly muitakaan ostoksia meiän asuntovaunu reissulta. täytyy joku päivä ottaa asiaks kuvailla ne.

nyt mun kaveri kuiteskin tulee kohta meille joten, bye !

4 kommenttia:

  1. hyvin sopii toi liivi ja koru yhteen :o

    VastaaPoista
  2. vähän nätti toi ensimmäinen kuva:o

    VastaaPoista
  3. vitsit oon ihastellu tota sun tukkaas jo pitemmän aikaa! onks se ihan luonnonkihara? nimittäin mulla on luonnonkikkara tukka ja oon haaveillu kyl tommosesta otsiksesta kans. suoristeletko sää otsatukkaas ikinä vai näyttääkö se vaan aina luonnostaan noin hyvältä? :---D ps, blogis on todellakin ihana ja sulla on söpö tyyli !

    VastaaPoista
  4. anonyymi - heh joo, ohan niissä samat värit :---D

    anonyymi - awww kiitos !

    anonyymi - luonnonkihara on juu. enkä ikinä jaksa suoristaa otsista, yleensä se menee hyvin :--D kiitos !

    VastaaPoista

hei olette ihania !