torstai 13. elokuuta 2009

onko meistä toisiamme silmiin katsomaan ?

plädöööö.
tänään en jaksa kirjottaa koulusta mitään. mutta joo, kävin tänään vähä kiertelemässä radiokirppiksellä, eikä sieltä taaskaan lähteny mukaan muutakun pikkusen neulottu laukku ja niittivyö. huomasin justiin, että mulla ei oo niittivyöstä kuvaa. hupsis.

7elokuu056.jpg picture by blogivarikasta
tämmösen pienen laukun ostin kirppikseltä. tänne mahtuu just sopivasti kaikki sellanen tavara jota kannan mukana, sillon kun järkkäri ei oo messissä. eli kännykkä, pokkari, avaimet, bussikortti yms. tää on ihan super ja makso 2€.

7elokuu061.jpg picture by blogivarikasta 7elokuu062.jpg picture by blogivarikasta
äitsykkä oli löytäny mulle jostain tämmösen söpön valkosen topin jossa on tossa kauluksessa tommottii söpöi pienii helmiä. hinnasta mulla ei oo hajuakaan. tää olikin tänään jo päällä. jei.

7elokuu054.jpg picture by blogivarikasta
koulussa ja nuortenillassa hippuloin taas sitten tän näkösenä. kouluun en kehannu viä laittaa noita laseja, mutta nuortenillassa ne sai aika monipuolista palautetta :---D yhen mun pikkusen mielestä näytin ihan 80-vuotiaalta mummolta ja muutamien mielestä nää oli hienokki ! tai ainaki ne niin sano, hehheh.
7elokuu057.jpg picture by blogivarikasta
yllättäen unohin laittaa kengät jalkaan taas. mutta aika moni varmaan tietääkin jo miltä mun hapsukenkäni näyttää !

4 kommenttia:

  1. kivoja ostoksia ja oot älyttömän söpö taas!

    VastaaPoista
  2. kaikki sanoo sua aina söpöksi, niin ärsyttääkö se millään tavalla? tahtoisitko olla mieluummin kaunis? :-------D
    tällastä olen miettiny jo monta viikkoa

    VastaaPoista
  3. kirsikka - hihii katsoppa itseäs !:--)

    anonyymi - kiitos ja tykkään itsekin ostoksistani heheee !

    anonyymi - hmm. oon mielummin söpö, koska en itse tunne itseäni mitenkään kauniiksi. voinhan mä sitäkin jonkun mielestä olla, mutta mielummin taidan olla se söpö :--)

    VastaaPoista

hei olette ihania !