tiistai 4. elokuuta 2009

riparitaukoilu ohitse.

eli koko viimeviikon olin riparilla komentelemassa pikkusia, tosin kovasta yrityksestä huolimatta ne ei ottanu mua ihan tosissaan !
eerikaleiri.jpg picture by blogivarikasta
koko posse. huomatkaa mut tuolla keskellä ihan kuninkaana !
eerikanraamis.jpg picture by blogivarikasta
mun raamisryhmä, josta olin ihan superduper ylpee, kun ne oli ekana suorittanu kaikki ulkoläksyt. go te !
eerikanuotiolla.jpg picture by blogivarikasta
iltaohjelmaa kodassa niiku !
isoset.jpg picture by blogivarikasta
ja viä isoset, leirin valo ja pimeys, suola ja sokeri jne. oli aika hupaisaa porukkaa.

nyt vois yrittää ottaa tän päivittämisen taas asiakseen !
ps. musta tykättiin mun positiivisuuslapun mukaan : --- ]

4 kommenttia:

  1. olit varmaan loistava isonen!:)

    VastaaPoista
  2. Omat pikkuset voitti taas joka päivä järjestetyt olympialaiset :)) ja ulkoläksyt suoritti muistaakseni tokina. Aiotko vielä jatkaa isostelua?

    VastaaPoista
  3. oih aijon satavarmasti lähtee isoskoulutukseen. se kuulostaa puolet kivemmalta kuin itse ripari :D

    VastaaPoista
  4. anonyymi - tottakai ! eivaa kai ne musta tykkäs :--D

    kirsikka - meillä ei ollu leiri olympialaisia ! ja aion todellakin :- )

    jonsu - hyvä ! se on khuul.

    VastaaPoista

hei olette ihania !