maanantai 10. elokuuta 2009

taas syksy tää mut yllättää, ei kesän muistot mieleen jää, sua halusin sua kaipasin, tää syksy vei sut kuitenkin

heipsan.
mäpäs kerron vähän eilisestä. heräsin yheksältä kirkkoon ja kirkosta sitten lähettiin kiertämään pikkusten rippijuhliin pienien vastoinkäymisten saattelemana mm. jouduttiin vähä työntää autoo ja muuta mukaisaa. mutta perille päästiin ja käytiin kymmenissä juhlissa. 12 tuntia talsin 9cm koroissa, voitte varmaan kuvitella kuinka jalat huusi hallelujaa kun sain ne kengät vihdoin pois jalasta. vaihettiin siitä sitte viä parin isosen kans vapaalle.

7elokuu030.jpg picture by blogivarikasta

tänään taas...mulla alko koulu. teki vähä tiukkaa keretä sinne koululle, voi olla et huomenna meen jo aikasemmalla bussilla. eka päivä nyt oli vähän puuduttava kun jouduttiin vaan istuun ja kuunteleen kun meille selitettiin kaiken maailman opintotukia yms. ihan kivalta paikaltahan se tuntu ja paras tuntuakin jos kerran siä pitäs neljä vuotta olla.

7elokuu029.jpg picture by blogivarikasta
tosiaan kävin tänään viiiimein ostamassa itelleni nörttilasit. olin tosi aikaansaava kun jaksoin kävellä pyynikiltä finlaysonille, jee. punanaamiossa oli ihan ylimukava myyjä ! lisää sellasia.
7elokuu031.jpg picture by blogivarikasta
löysin meiän takapihalta uuden kukan WHIPII. näin mielenkiintosta mun elämä on. tulevaisuudessa siltä ei tosin voi paljoo vaatiakaan, koska mun koulupäivät kestää sen kaheksasta neljään melkein joka päivä ekassa jaksossa. joten luvassa siis tylsää blogi, mutta enköhän mä jotain keksi !

5 kommenttia:

  1. vähä näytät pikkuselta ekassa kuvassa!:)

    VastaaPoista
  2. Sä siis menit sinne hiusoppiin Rellun vieressä olevaan kouluun? Sori, oon hyvä näissä Tampereen oppilaitoksissa :D

    VastaaPoista
  3. Ootko leikkauttanu hiukses pois vai onks ne vaan ponnarilla? :o kivan väriset :)

    VastaaPoista
  4. anonyymi - mähä oon pikkune :--D

    am - joo !

    kirsikka - nuttura valahtanu vaan takaraivolle :---] kiitos !

    VastaaPoista

hei olette ihania !