perjantai 7. elokuuta 2009

Well I'm a bit drunk as you can see, I bet you would like to undress me

hohhoijaa. mietin tässä justiinsa tänään, että kohta alkaa koulu ja sehän tarkottaa sitä että loma loppuu. jäiks. en oo kyllä asennoitunu vielä alottaan syksyä uudessa koulussa. syksyyn oon kyllä asennoitunu. kerrospukeutuminen rules ja pääsen käyttään mun takkia, jei. loman loppumis - angstailujen piristykseksi päätin ajatella valosammin ! vai pitäskö sanoo vaaleammin ? äite meinaten värjäs mun hiukset. kyllä tällä kuontalolla taas jonkin aikaa mennään.

7elokuu014.jpg picture by blogivarikasta
ei tos väris nyt paljoo eroo huomaa, mutta on se pikkusen vaaleempi ja ainakin kirkkaampi. kuontaloiseni alko olla aika sekasikiö erilaisista haalistuneista ruskean sävyistä. joten kai mun on tyydyttävä siihen mikä luonnostaan oon : blondi.
moi mulla on kriisi mitä puen pikkusten rippijuhliin. iiks. kai mää päädyn mun joka tilanteen pelastavaan kukkamekkooni. katteellaan nyt. sunnuntaina tulossa siis suurinpiirtein kymmenet rippijuhlat jos oikein muistan. maanantaina alkaaki sit koulu ahh nam.

4 kommenttia:

  1. kiva toppi ja noi sun hiukset on kyl iha parhaat :D

    VastaaPoista
  2. tsemppiä uuteen kouluun:)

    VastaaPoista
  3. mistähä toi liivi mahtaa olla? 8)

    VastaaPoista
  4. anonyymi - hah , kiitos :--D

    anonyymi - kiitoksia kamalasti !

    anonyymi - KappAhlista äiti on ostanut sen joskus aikoja sitten, sain sen äidiltä kaks vuotta sitten.

    VastaaPoista

hei olette ihania !