maanantai 14. syyskuuta 2009

Don't you go, my baby begs me so

moikka.
mun viikonloppu meni suhteellisen mallikkaasti. lauantaina olin tallilla, ratsastin yhden ponin nimittäin. sunnuntaina vaan löhöilin ja kävin kaverin kanssa makuunissa. lihavako ? en suinkaan :--D
tänään kuitenkin oli toiminnantäyteinen päivä. aamulla työtunneilla tuntui, että ryssin ihan kaiken mitä tein. en uskaltanut leikata harjotuspään hiuksia melkein ollenkaan, opettajallakin taisi mennä vähän hermo kun sai aina rauhotella mua ja vakuutella ettei se oo maailmanloppu jos leikkaan väärin. heh, näin hyvät hermot mulla on, sitäpaitsi yleensä en ees stressaa mistään ! lupasin kuitenkin laittaa joitakin kuvia siitä mun työvälinepakista, joten tässä olisi.

8syyskuu021.jpg picture by blogivarikasta
tämmönen se on siis ulkoo. se on hopeenväristä terästä (?). siinä on söpöt pienet pyörät, erittäin ääliömäisesti suunniteltu kantokahva ja kiinnitettävä kantoremmi.
8syyskuu014.jpg picture by blogivarikasta
avattuna se näyttää tältä. keskellä kammat ja pari harjaa. pyöröharjat ja föönäusharja on tuossa keski osiossa josta pilkistää vaan vähän kamaa. sitten tuossa on kaks tommosta laatikkoa, joissa on kaikki klipsit yms. oikealla on sitten sakset, normisakset ja muotoilusakset. meniköhän se nyt niin.
8syyskuu188.jpg picture by blogivarikasta
tänään hippaloin tämän näköisenä. mulle meinasi tulla pienoinen ongelma, kun tallille menin taas tänään ja tajusin vasta tallilla että mullahan on mekko päällä. onneksi mulla sitten oli joku vanha toppi jäänyt tallin kaappiin, jota käyttää ratsihousujen kanssa, ettei tarvinnut mekkoa liata !

4 kommenttia:

  1. kiva asu, onko siellä koulussa noin muuten ollu kivaa?:D

    VastaaPoista
  2. voi että, nyt harmittaa kun menin lukioon :D

    VastaaPoista
  3. mite sul on hiukset täs? IHANAT tarkempaa infooo kiitos :D

    VastaaPoista
  4. anonyymi - on ollut ! ja kiitos :-)

    anonyymi - hihi, ei tääkään ihan herkkua ole ;-)

    anonyymi - teen videon kohta !

    VastaaPoista

hei olette ihania !