perjantai 11. syyskuuta 2009

kotikaupunkini usvaiset kadut, elämäni sadut

heihoihellurei
oon ollut tänään oikeesti niin väsynyt etten osaa kuvailla ees. aamulla kesti 45 minuuttia päästä sängystä ylös. onneks mun ei tarvinnut koulussa tehdä mitään, olla vaan asiakkaana. emilia teki siis mulle haudehoidon, kun se ei ollut vielä tehnyt sitä kenellekkään. ajatelkaa, neljä tuntia joku tekee koko ajan teidän hiuksille jotain (+sisältää hiuspohjan hieronnan, aww) siinähän nukahtaa ihan helposti. istuin vaan silmät kiinni siinä tuolissa ja nautin. oivoi.
väsymys jatkui vielä kotimatkallakin. torkahtelin koko ajan bussissa ja puolessa välissä matkaa hätkähdin niin teatraalisesti hereille, että mun vieressä istunut naishenkilökin säikähti.
8syyskuu131.jpg picture by blogivarikasta
8syyskuu133.jpg picture by blogivarikasta
typerät ilmeet oli tänään se mun juttu, joten päästin teidät vähällä ja otin tänne vaan pari järkevimmän näköstä kuvaa !
ps. tykkään tästä asusta kovasti.
8syyskuu138.jpg picture by blogivarikasta
arvaako kukaan mitä oon....
8syyskuu139.jpg picture by blogivarikasta
ostanut ? kyllä, ostin eilen kaksi ihanaa sormusta Bijou Brigitestä. en muista miten kaupan nimi kirjotetaan, enkä kyllä jaksa edes tarkastaa. olisin voinut ostaa vaikka kaikki sormukset sieltä, erilaisissa herkullisissa väreissä, mutta päädyin kahteen tämmöiseen hopeanväriseen, jotka sopii kaikkien värien kanssa. oon rakastunut.
8syyskuu145.jpg picture by blogivarikasta
vaikka uudet rakkaudet astuikin elämääni, ei heitetä vanhoja nurkkaan vaan rakastetaan niitä yhtä tulisesti vieläkin !
ps. ylimmän rannekorun pöllin mun veljeltä, hihi.
pari kuvaa vielä huoneesta.
8syyskuu147.jpg picture by blogivarikasta
nyt elämä jatkuu trendin, stockmannin mainoslehtisen ja suklaan kanssa. palaillaan, pitäkää kiva viikonloppu !

4 kommenttia:

  1. miks oot noin ihana?

    VastaaPoista
  2. Pakko kysyä mistä on tuo ihanainen huivisi? : )

    VastaaPoista
  3. kivan syksyinen asu =)

    VastaaPoista
  4. anonyymi - geeneissä ? :--D itse oot !

    marjohei - Gina Tricotista:--)

    anonyymi - kiitos !

    VastaaPoista

hei olette ihania !