perjantai 4. syyskuuta 2009

voisitko unohtaa eilisen

moikkis.
mää oon vihdoin tervehtynyt. noiden kolmen päivän aikana ehdin aika hyvin kyllästyä siihen tunteeseen joka valtaa sillon kun on kipeänä. semmonen tukkoinen ja särkyinen tunne. inhottava. sain koukutettua itteni niin hyvin yhteen elokuvaan, että oon kattonut sen nyt joka päivä. huomenna saatte kuulla lisää tästä maagisesta leffasta.
ajattelin myös, että voisin vähän vilauttaa teille sitä mun työväline-pakkia, mikäli ketään kiinnostaa ? siis että millasia harjoja siellä on jne.
8syyskuu007.jpg picture by blogivarikasta
8syyskuu009.jpg picture by blogivarikasta
eilen piipahdin nuortenillassa, jolloin mulla oli samat vaatteet kuin tänään. noi on mun lemppari legginssit ! ostin ne jo kesälomalla ja oon käyttäny niitä vaikka kuinka paljon, mutta ikinä niitä asuja ei oo tullu kuvattua. damn. niissä on tommosta kivaa " inkkari-kuvioo ", nää sopii niin täydellisesti mustien mekkojen kanssa kun näissä on vähän jotain jujua.
8syyskuu006.jpg picture by blogivarikasta
taivas oli eilen illalla kivan näkönen. tulisi jo syksy. kunnolla, että pääsen pitämään mun rakkaus takkia.

mitäpä teillä on viikonloppu suunnitelmia ?


5 kommenttia:

  1. ihana sinä, ihana pyörä :D

    VastaaPoista
  2. joo ois kiva nähä se sun työpakki :-D
    mäki ootan syksyä iha himona

    VastaaPoista
  3. näin kesällä noita leggareita ja heti aattelin et sä tuut ostaan noi! olin niiin oikeessa :)

    täällä jo puut kellertää, ihanaa :)

    VastaaPoista
  4. ihanat oikeesti noi legginssit !

    VastaaPoista
  5. anonyymi -haha :--)

    anonyymi - laitan tällä viikolla pari kuvaa siitä ! hienoo, että joku muukin odottaa :--)

    jonsu - damn oon ennalta-arvattava :-D
    täälläkin vähän jo !

    katsku - eikö ookin :--)

    VastaaPoista

hei olette ihania !