sunnuntai 25. lokakuuta 2009

cut my life into pieces, this is my last resort

hej.
oon tosi tyytyväinen itteeni, arvatkaapa miksi. noh, ihan vaan sen takia, että en löhönnyt koko viikonloppua. vaikka otinkin ihan rauhallisesti, olin silti liikkeessä ja näin kavereita.

9lokakuu339.jpg picture by blogivarikasta 9lokakuu341.jpg picture by blogivarikasta
lauantaina nukuin pitkään ja illemmalla olin lauran kanssa. käytiin makuunista sujuvasti pyörällä ostamassa karkkia, tai lauralle se ei ollut ehkä ihan niin sujuvaa kun mä istuin kyydissä, hupsis. lauralla katteltiin sitten Pahat pojat. tykkäsin ite ihan hirmusesti, ne pojat on siinä niin symppiksiä. siinä elokuvassa on vaan jotain tosi hyvää, mutten osaa kuvailla sitä.
ikäviä kohtiahan siinä oli kanssa ja välillä vähän itkettikin mutta hyvä elokuva silti. porhalsi helposti kotimaisten kärkijoukkoihin.
9lokakuu344.jpg picture by blogivarikasta 9lokakuu348.jpg picture by blogivarikasta
oon ihastunut maihareihin. näissä mun maihareissa on kuitenkin mun mielestä vähän turhan paksut pohjat, joten oon koittanut etsiä semmosia kivoja suht. matala vartisia maihareita jotka eivät maksaisi ihan miljoonia. seppälässä oli kivannäköiset, mutten muista paljonko ne makso !
9lokakuu350.jpg picture by blogivarikasta
maiharit yhdistetään useimmiten punkkareihin, mutta mä lähdin heti hakemaan gansta rap- meininkiä.
9lokakuu355.jpg picture by blogivarikasta
mutta menetin katu-uskottavuuteni heti kun päästiin emman kanssa mäkkäriin. mutta eikös ne mursut oo ihan mukavia eläimiä ?
9lokakuu353.jpg picture by blogivarikasta
meiän molempien sundaet oli tosi vinot, ne tuli noiden reunojen yli ja siellä oli tosi paljon kinuskia, se oli vähän ällömakee plääh.
semmoinen oli mun viikonloppu, syömistä paljon ja hyvää seuraa. enköhän nyt jaksa taas hyvin koulussa !

6 kommenttia:

  1. päivän naurut tuli tuosta pillikuvasta vähän oot sulonen :'DD

    VastaaPoista
  2. Repesin kans tolle kuvalle. Mut mursuthan ON katu-uskottavia, joten ei hätiä mitiä! :D

    VastaaPoista
  3. kiva postaus! Mun mielestä maiharit on tosi kivat jos ne vaan osaa yhdistää oikein- niinkuin sä näissä kuvissa! :)

    VastaaPoista
  4. katu-uskottava mursugangsta! :D

    VastaaPoista
  5. awww mursu! :--D ää alkoi heti tehdä mieli suklaasundaeta :<

    VastaaPoista
  6. anonyymi - hehe kiitti :'--D

    annamari - mää ajattelin kanssa ! :-D

    katsku - kiiitoss ! :--)

    jonsu - enkö ookin ;-D

    angie - siun täytyy mennä ostaaman !

    VastaaPoista

hei olette ihania !