lauantai 3. lokakuuta 2009

hiukset nutturalle ja huulet mutrulle

en ole mikään tekniikan ihmelapsi, joten en saanut videoihin mitään kivaa musiikkia, enkä voi suositella edes mitään hyvää, koska youtube ei toimi. kuunnelkaa siis omalta koneelta jotain kivaa, ellette halua kuunnella mun kolistelua !
ps. kun tupeeraan mun tukkaa, voi kuulla kuinka kuivat mun hiukset on, luonnonkihara on vähän semmonen :-- ( molemmat videot loppuu suht. ääliömäisiin ilmeisiin ja ihaniin lähikuviin jossa mun iho on tosi perfect (noot) mutta koittakaa kestää jooko :-- )

hiukset auki toispuoleisesti


pikku myy nuttura

5 kommenttia:

  1. "tupeeraantuuko" sulla hiukset helposti?

    VastaaPoista
  2. voi oot niin nätti ja hiukses kans. olispa munki hiukset nuin yhteistyöhaluiset! : D

    VastaaPoista
  3. Hiukan näppärä oot, mulla menee joku miljoona vuotta saada nuttura päähän..

    VastaaPoista
  4. Ei toi vaan mullakaan ikinä onnistu noin helposti. Toi Pikku Myy-pyöriminen, hihi :)

    VastaaPoista
  5. anonyymi - kyllä aika hyvin :-- )

    marjohei - oi kiitos ! toivottavasti saat hiukses kovisteltua kilteisti ;-)

    anonyymi - kiitti, mutta kauan mullakin meni, että keksin hyvän tavan saada söpö nuttura !

    am - harjoittelua harjoittelua ! joo-o toi pyöriminen on jokseenkin vähän huvittava :--D

    VastaaPoista

hei olette ihania !