maanantai 9. marraskuuta 2009

kädet ilmassa heilun ja palvon sua, musta tuntuu mä aion nyt rakastua

tänään on ollut hyvä päivä. vaikken tehnytkään juuri mitään. leikkasin lauran hiukset, pelleilin powerpointilla ja söin kotona hyvää äidin tekemää isänpäivä kakkua.
10marraskuu067.jpg picture by blogivarikasta 10marraskuu068.jpg picture by blogivarikasta
tajusin juuri etten ole näyttänyt teille ollenkaan mitä löysin syyslomalla Tukholmasta, jotta asia korjaantuu tässä on : hame Tukholmasta.
mummu on kyllä ihana kun antoi mulle tuon neuleen, se on ihanan lämpöinen ja ihana.

nyt tiedän muuten, ettei mun kannata ottaa kuvia yläviistosta. näytän harteikkaalta !
10marraskuu081.jpg picture by blogivarikasta 10marraskuu077.jpg picture by blogivarikasta
mulla on kamalan hyvä fiilis. tulin kamalan iloseks kun laura tykkäsi hiuksistaan, haluan elokuviin ja joulu voisi tulla jo, koska mulla on niin hyviä joululahja ideoita ! mulla on myös hienoja kuvailu ideoita, jotka on enää vailla toteutusta. kaikki on hyvin.
ps. mitä teille kuuluu ?

5 kommenttia:

  1. sulla on nätit silmät.

    VastaaPoista
  2. ui kakku näyttää superhyvältä ja sä todella nätiltä :-)!

    VastaaPoista
  3. ihana hame! :) oot nätti.

    VastaaPoista
  4. anonyymi - hah itse olet !

    anonyymi - kiitos kovin :--)

    angie - se oli superhyvää ! kiitos :- )

    anonyymi - kiitoss !

    VastaaPoista

hei olette ihania !