lauantai 7. marraskuuta 2009

mä pullotan mun kyyneleet ja myyn ne Saharaan, missä niitä tarvitsee tuo kuiva karu maa

heippa.
lumi on kivaa. eilen sitä satoi niin paljon oivoi. nyt se sulaa ja tulee typerää loskaa. itken.
10marraskuu050.jpg picture by blogivarikasta 10marraskuu047_.jpg picture by blogivarikasta
käytiin iinan kanssa kävelemässä illalla. siellä satoi lunta ja oli ihanan valoisaa, vaikka kello olikin jo kymmenen illalla kun lähdettiin. käveltiin varmaan ainakin 7 kilometriä. legginssien lahkeet oli vähän märät tuon reissun jälkeen, mutta mitä pienistä, saahan ne kuivumaan. muutama kupillinen teetä tuon kävelylenkin jälkeen teki superia.
joku joskus kauankauan sitten kysyi mun silmien väriä, niin tästä kuvasta näkee aika hyvin.
10marraskuu052.jpg picture by blogivarikasta
10marraskuu034.jpg picture by blogivarikasta
kukkatunika pääsi ekaa kertaa käyttöön perjantaina. ajattelin ensin että se on kamalan lyhyt pidettäväksi vain sukkahousujen kanssa, mutta paksut sukkikset käykin ihan hyvin.
10marraskuu053.jpg picture by blogivarikasta 10marraskuu042.jpg picture by blogivarikasta
ps. mulla ei ole punaista tai violettia päällä. ootteko ylpeitä !
10marraskuu040.jpg picture by blogivarikasta
älä sula lumi jooko.

4 kommenttia:

  1. ihana toi sininen neule,mistä se on?:)

    VastaaPoista
  2. Ihstuttavia kuvia. Mistä toi sun vyö muuten on joka on tossa tokavikassa kuvassa hameen kanssa? :D

    VastaaPoista
  3. anonyymi - kiitos :--)

    anonyymi - mun mummu teki sen mulle:--)

    anonyymi - kiitos, se on hennesistä :-)

    VastaaPoista

hei olette ihania !