sunnuntai 22. marraskuuta 2009

you are everything to me, because of you i'm still alive

heissulivei. tämä viikko on ollut vähän hiljainen täällä, mutta kai sitä kaikille suodaan vähän pientä lomaa. perjantaina minulla ei ollut ollenkaan viikonloppu olo, enkä jaksanut tehdä yhtään mitään, paitsi käydä tunnilla. eilen taas heräsin kahdeltatoista ja olin lauran kanssa. käytiin me vähän kuvailemassakin !
10marraskuu188.jpg picture by blogivarikasta
tässä on nyt tämä mun kirppari ostokseni. punainen korkeavyötäröinen samettihame. tässä kuvassa se näyttää valitettavan miniltä, kun kuva on otettu alaviistosta. me likey.
10marraskuu185.jpg picture by blogivarikasta
löysin toissapäivänä hattu-minäni uudestaan. miksi lopetin kesän jälkeen hattujen pitämisen ? en ymmärrä, nehän ovat hurjan kivoja. täytyy päästä korjaamaan tilanne !
10marraskuu200.jpg picture by blogivarikasta
lauran koira on ihana. se antoi mulle ihan yllättäen muiskun. hihi höpsö.
10marraskuu230.jpg picture by blogivarikasta
löydettiin hieno auto, jonka kanssa oli tietenkin poseerattava !
10marraskuu.jpg picture by blogivarikasta
sitten, illan tapahtumista viimeinen. parantumattomana romantikkona mun oli pakko päästä katsomaan Uusikuu. kuinka siinä kävikään, se oli vähän pettymys. oli se hyvä ja hienosti tehty, mutta minulle hieman liian sekava. eikä tämä kyllä itse Houkutusta voita, ei sitten millään :--- )

6 kommenttia:

  1. ihana asu ja ihania kuvia =)

    VastaaPoista
  2. hauska tuo hame, oliko kallis? (:

    VastaaPoista
  3. oon iha samaa mielt tost uudestkuust!
    :--D ihanii kuvii!

    VastaaPoista
  4. Ei vitsi, toi rekkakuva on niin cool!

    VastaaPoista
  5. anonyymi - kiitos kovin !

    anonyymi - kolme euroa kirppikseltä kun on :---)

    talvi - kiitoos !(-- :

    anonyymi - hihii, kiitos !

    annamari - eikö olekin, kiitos ! :--)

    VastaaPoista

hei olette ihania !