maanantai 14. joulukuuta 2009

it doesn't matter what you did or didn't

voin kertoa jotain mun aloitekyvystä . aloin nimittäin tekemään tätä postausta neljältä ja mitäs kello nyt on, seitsemän. hupsista.
11joulukuu114.jpg picture by blogivarikasta
tänään aamulla oli ihan hirveän kylmä. minä viisaana tytöntylleröisenä en tajunnut huomioida sitä ollenkaan pukeutumisessani, sillä nukuin vähän turhan myöhään. heräsin nimittäin yhdeksältä ja bussipysäkillä pitäisi olla vartin yli yhdeksän, hupsis. oli siis kiire.
11joulukuu138.jpg picture by blogivarikasta
uusi pipo (edellisessä postauksessakin esiintynyt) pelasti huonon tukka- päivän ja korvat paleltumiselta. oon tehnyt kaikkia erivärisiä tupsuja, joita vaihtelen tähän pipoon, kiva pieni lisä aina piristämään asua :--- ))
11joulukuu116.jpg picture by blogivarikasta
kun tulee ulkoa sisälle, joulutortut ja kuuma tee lämmittävät kummasti mieltä !
11joulukuu127.jpg picture by blogivarikasta
11joulukuu124.jpg picture by blogivarikasta
yllärii, mulla on päällä sinistä. oon aika rakastunut tuohon mummun kutomaan villatakkiin. ihanan lämmin ja pitkä. päällä yksi mun lempparihameista, tosin myönnän että kaikki mun hameet on lemppareita. sukkahousut on sitten siniset, koska se ei välttämättä näy, plääh.
11joulukuu029-1.jpg picture by blogivarikasta
hirmu kivaa kun on lunta. täytyy mennä sukkahousu-ostoksille, nimittäin kaappi huutaa paksujen sukkahousujen puutteesta !
adjö ja byebye, toivotaan että päästään pian menemään lumisotaa !

4 kommenttia:

  1. nam joulutorttuja<3 kiva asu, mistä toi hame on?

    VastaaPoista
  2. ihana pipo ja asu muutenkin :)

    VastaaPoista
  3. tosi kiva asu ja hieno villatakki :D ja niin se on tosi kivaa kun vihdosta viimein on lunta!

    VastaaPoista

hei olette ihania !