keskiviikko 9. joulukuuta 2009

kuka sanoi, että askel painaa jo, olen kevyt kuin sudenkorento

heippa.
mää en oo tehny tällä viikolla yhtään mitään. käynyt koulussa, tullut kotiin ja nukkunut. mun tekee kamalasti mieli kirjoitella tänne blogiin, mutta kun ei ole mitään mistä kertoa. tyhmää.
11joulukuu066.jpg picture by blogivarikasta 11joulukuu070.jpg picture by blogivarikasta 11joulukuu074.jpg picture by blogivarikasta
en koskaan niitä tukholman ostoksia esitellyt kerralla, mutta tässä on kolmas ja viimeinen ostos joka sieltä syyslomalla tarttui mun mukaan. tämmötti vaaleanharmaa kangasliivi joka on kirjailtu tosi nätisti. tää on kotoisin sellaisesta ihan omituisesta katukaupasta, jonka ikkunassa oli kaikkia tosi jänniä ja hauskoja riekale huppareita yms. kannattaa siis välillä eksyä sellaisiinkin kauppoihin. niin ja tämä maksoikin vaan kympin !
11joulukuu079.jpg picture by blogivarikasta
mun päivän kohokohta oli, kun löysin kaapista suklaalevyn. voitte ehkä kuvitella kuinka jännittäviä mun päivät on !

ps. luultavasti tän postauksen aika valehtelee.

4 kommenttia:

hei olette ihania !